Vi tager den lige en gang mere. Eftersom der stadig var noget til diskution i Jungleras' tråd om en floppet flush. Dog synes jeg ikke folk svaret og tænkte det må være pga de fleste har svare og ikke ser grund til at hoppe ind i tråden igen.
Derfor:
4 vejs 1k bord på pacific.
Effektive stacks er 2k.
Jeg samler 88 op i sb, foldet til mig.
Jeg plejer at sige 40 fra alle pos også sb, men gør det af en eller anden grund kun til 30 denne gang.
Turbo betaler.
Flop Q83 - alle ♠
Jeg better 45 i 57, turbo siger 177
Hvad er den bedste linie herfra, mod turbo og mod ukendt?
Der er selvfølgelig ændret i HH så jeg kan få svar på hvad folk gør med sets, 2 par, A♠Q og A♠x.
I kan se i bunden af den gamle tråd hvordan jeg spiller nok spiller de forskellige hænder, men da jeg er en total muppet til dybt spil mangler jeg noget hjælp :)
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=142711
Og hvis denne tråd er for meget så sig til også sletter jeg den bare igen :)
200xbb dyb mod reg
25-10-2007 10:22
#1|
0
25-10-2007 13:35
#2|
0
" (...) men da jeg er en total muppet til ALT I DENNE VERDEN, mangler jeg noget hjælp"
FYP ;-)
Jeg kender ikke Turbos spillestil, men umiddelbart vil jeg helst flatcalle og så calle ned med mindre vi fylder op.
26-10-2007 18:39
#5|
0
et rimelig solidt raise, næsten 4x raise. Kan dette ikke være et forsøg på at skubbe af et cbet / beskytte en hånd mod draw til flush? en floppet flush ville vel oftest raise for value her, og så forsøge at ende hånden på turn?
Calle og se turn an ville nok være mit valg, men jeg er langt fra bekendt med dynamikken, inkl. hvordan der bettes for value, på nl1k
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!