![](http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/a3YZOw3_460s_v1.jpg)
2014 Filmtråd
kan kun være enig med Pellez. God historie og fede skuespiller præstationer. Gå ind og se den, i bliver "fanget" af den
Jeg tænkte først at Prisoners lød som Taken bare med nye skuespillere. Boy, was I wrong.
Fantastisk film^googolplex.
Så den selv i september i NY og den skal simpelthen ses med et stort pupilkum ellers går noget af filmens catch rate lidt af:(
Men enig med resten bliver nok bedste film i 2014 uden tvivl!
Blev positivt overrasket over Ender's Game. Reklamen lignede lidt en børnefilm. Men den er bestemt værd at se. Overvejer endda at anskaffe mig bøgerne.
Masser af forslag i denne tråd
www.pokernet.dk/forum/film-i-2014.html#post3142754
Spoiler alert!!
Klip fra afslutning af Godzilla filmen..
Rise of the Planet of the Apes fandt jeg umådelig god, så ser frem til Dawn of the planet of the Apes!
Var inde og se "12 Years a Slave" i USA, og den var virkelig god - tror som SS, at det bliver årets film 2014.
Normalt er jeg ikke så meget til drama. Men hold kæft den har fået gode karakterer på IMDB.
Så tak for anmeldelsen julemanD. Den skal jeg sgu ind og se.
Prisoners er helt sikkert god, omend jeg regnede den ud forholdsvist hurtigt.. :) Hugh spiller godt..
Jeg synes ikke Prisoners var noget specielt. Jeg synes der var mange huller.
*SPOILER i hvid tekst*
Hvordan kan politiet f.eks. undgå, at finde et hul under en planke under en parkeret bil, når sønnen i huset er anklaget for at have kidnappet 2 børn?
Men det var nok den meget melankolske stemning i filmen, som jeg bare ikke er vild med, der gjorde, at jeg ikke rigtigt brød mig om filmen.
allin1987 skrev:Sabr1988 skrev:
@Xnuu
Hvor regnede du den ud sådan nogelunde og hvor var du helt sikker på at det var Mrs Jones? Der hvor han siger "They cried when i left them" eller hva? :D
der kaldte jeg den i hvert fald :) eller sagde til hende jeg så den med jeg ville vædde med det var hende
Kan i ikke lade værre med at spoile i tråaden, for dem der ikke har set filmen
synes også det er dårlig stil at spoile, derfor jeg ikke selv skrev hvornår.. Synes i skal slette jeres spoils asap..
Glæder mig uden tvivl mest til Dum & dummere. Hvis bare den kan leve nogenlunde op til 1eren, så bliver jeg glad :-)