Staker til denne unikke tour på iPoker.
Er lidt i tvivl ift. overførsel, da min MB ikke virker som den burde. Dog bør Neteller kunne gå.
Derudover har jeg et godt øje til ansøgere, der kan modtage på Stars/FTP og selv overføre til iPoker derfra :-)
Touren er rigtigt lækker og fyldt med kval-spillere. 5k startstack og 15 min. blinds.
Deal vil være 60/40 i min favør, dog 50/50 ved cash over $800
Søger en spiller, der beviseligt kan begå sig på dette niveau.
20:30 $38.50 35k gtd. på iPoker
Hey mate.
Jeg er klar!
Kan evt også modtage på Ipoker, hvor min konto er i dollar.
Men ellers er min FTP tilknyttet min MB, så overførsel kan snildt gå af den vej.
Dog er min MB i kr, så der kan gå et par cent tabt i konverteringen.
Nick på Ipoker; KongenAfDK
Nick på tilt: windfeld
MB: Samme mail som min msn.
Let's dance!!
-
Steffen
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/WindfeldDK/poker/statistics/402C2A82B29B449987E6D6207D09FAE5.html?t=8
pokerprolabs.com/KongenAfDk/iPoker.aspx
og muligvis overlay da det kun er bf og ikke hele netværket.......see you at ft guys ;)
@Tvis
Er du sikker på det? Det er jo iPokers div. større GTD-tours, der er lavet nedslag i BI på.
tror jeg ikke du skal tage så tungt gumple, den er fyldt af kval spillere som strange rigtig nok skriver
Edit:
Søger en spiller, der beviseligt kan begå sig på dette niveau.
Overså lige denne linje - sorry
Som Gumple, slår ikke helt niveauet. Men hvor er det dog fedt at se stakes på iPoker. GL med hesten...
One of Betfred Pokers biggest promotions EVER
and it sure does come with a massive prizepool of $750,000
fundet herpå
www.betfred.com/Areas/PokerStatic/Template_2_UK/index.html#action=Winter-Sales&selected-menu-id=_MenuItem_$750K Winter Giveaway
hmm kommer faktisk lidt itvivl nu, men tjek lige denne tråd og se hvad skod skriver øverst. Er ikke sikker men tolker hans formulering sådan
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=236352
Er frisk på at tage turen ned for dig :D
Mine stats på ipoker er fra min vcpoker konto men spiller som det også er nævnt fra min betfred konto. Men stats fra VC poker er som følger.
www.pokerprolabs.com/DoubleAcesDK1/iPoker.aspx
Kan desuden godt selv overføre hvis jeg modtager pengene på stars på nicket BigBluffDK
Mit Betfred nick er MrDarkHill
Windfeld og DoubleAces er på indtil videre.
Sender til Windfeld på FTP og DA på Stars.
Modtaget og er regged :D
Link til railtråd
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=237329