- RandomDonky sitting in seat 1 with $5644.00 [Dealer]
- nojben sitting in seat 2 with $5687.00
RandomDonky posted the small blind - $20.00
nojben posted the big blind - $40.00
** Dealing card to RandomDonky: 10 ♠, J of ♦
RandomDonky raised - $120.00
nojben raised - $280.00
RandomDonky called - $280.00
** Dealing the flop: Q of ♦, 4 of ♠, J of ♠
nojben checked
RandomDonky bet - $280.00
nojben called - $280.00
** Dealing the turn: 10 of ♥
nojben checked
RandomDonky bet - $888.00
nojben went all-in - $5167.00 (villian bruger hele sin 2 mins tidsbank, og shover i sidste sekund)
4200 mere for at vinde pot på 11000
Vi har spillet HU i omkring en time. villian er virkelig tør og passiv, det er kun fjerde/ femte gang han 3 better mig, og han limper næsten alle hænder fra button. meget passiv til tider. ex. kalder JQ pf, flop JQx , går check check, turn Q , check check, river X check check. Han har altså prøvet til tider og trappe monstere til det aller sidste.
hans humør svigner dog og 10 min jeg er på nuværende tidspunkt omkring 1 k oppe på ham efter jeg næsten lige har taget 2 pots fra ham og han virker til at begynde og løsne lidt op. med blandt andet med de her to hænder som er spillet lige op til den første hånd. Jeg har spillet en smule med ham tidligere i 6 max, hvor jeg ikke har set ham lave noget store blow ups.
Hvad siger PN ? og hvad tolker i hans brug af hele tidsbanken for at shove i sidste sekund som.
** Dealing card to RandomDonky: A of♦, Q of ♣
nojben raised - $260.00
RandomDonky called - $260.00
** Dealing the flop: 3 of ♦, 6 of ♣, 4 of ♠
nojben checked
RandomDonky checked
** Dealing the turn: Q of ♠
nojben bet - $260.00
RandomDonky called - $260.00
** Dealing the river: J of ♣
nojben bet - $520.00
RandomDonky called - $520.00
nojben shows: 7 of ♥, K of ♠
RandomDonky shows: A of ♦, Q of ♣
RandomDonky wins $2079.00 from the main pot
** Dealing card to RandomDonky: K of ♠, K of ♣
nojben called - $120.00
** Dealing the flop: 9 of ♠, 2 of ♦, Q of ♦
nojben checked
RandomDonky bet - $180.00
nojben called - $180.00
** Dealing the turn: A of ♣
nojben checked
RandomDonky checked
** Dealing the river: 4 of ♠
nojben bet - $300.00
RandomDonky called - $300.00
nojben shows: 10 of ♣, K of ♥
RandomDonky shows: K of s, K of c
RandomDonky wins $1199.00 from the main pot
2040 HU mod passiv villian
Tolker brug af tidsbanken på den måde at han må have something of a hand. Tror ikke han shover med air. Ligner et combodraw. Syns godt nok også du burde checke turn behind (bagklogskab måske, men du har jo god showdownvalue og kan nemt skubbes af hånden med hans allin)
som nævnt et compodraw, men altså jeg ville nok folde, og give ham credit for en hånd, der må være andre steder at få dollars til midten på, hvor man er mere foran end her..
hans timebank brug, kan måske faktisk være fordi han skulle tænke.. og den stod mellem Shove gamble eller fold..
Edit:
kiggede lige igen, men hvis han har Kx i spar har han 13 outs?, som gør det til en ca 70-30?
Man kan så være bange for han har lavet en straight allerede.. med en K9 i spar eller AK i spar
K9 spar, AK off, AQ spar, KQ spar. 9 10 Spar. Tror jeg folder, men også over mit limit.
Jeg folder.
Ud fra din beskrivelse af villain virker han som en lidt tør og passiv HU spiller, men derudover spiller han ok poker på disse stakes normalt.
Derfor tror jeg ikke du skal ligge alt for meget i de hænder der går lige forud for denne, da han i disse max better 12-13bb, men i den aktuelle hånd går han amok med et kæmpe overbet.
Har du aldrig set ham overbette sådan tidligere?
Alt taget i betragtning tror jeg du er et godt stykke efter hans range. Udover de nævnte str8s og kombodraws er Q10 og 1010 i spil.