Sidder og gamer nede på Royal igår sammen med et par fra pokernet.
Jeg har allerede raiset 4/5 hænder, har dog haft kort til det. en masse små par og SC...
Jeg får 88 utg+1 eff. stacks 4000
UTG limper, jeg siger 300, en mp siger call og smider 100 ud.
Han ser så det er 300 og trækker tilbage men skal calle pga. han har sagt call.
Alle andre folder.
Flop A♦ 8♣ 8♥
Hero:????
Normalt byder jeg 100/100 her, men hvad nu da villan her har signaleret han er monster svag og højst sandsynligt IKKE har et es?
20/40 NL, live floppet quads
Så svært at kommentere på når vi intet aner om modstanderen. Hvis nu du ved at han udelukkende limper med små par og aldrig spiller tilbage på et tørt flop med air, så må det vel være et check. Hvis du ved, at han ved du c-better ALLE flops bliver du vel også nødt til at bette dette flop (i håb om han spiller tilbage) og ærge dig hvis han folder.
jeg mener du skal stikke ud.
han må kunne regne ud at du ser ham som svag jf. preflop, og derfor skal du få det til at ligne at du bare prøver at stjæle puljen.
Mon ikke han folder 9 ud af 10 gange hvis du better det flop...
Jeg siger han folder inden du har sagt bet... :)
Han sidder sikkert og er halv irriteret over at han ikke følger med i spillet og smed 300 ind der......
Jeg ville bette floppet 9 ud af 10 gange men dette er den ene gang.
Men 20-40......
Lyder sgu som mit slags spil....
Hvem der bare boede i Jylland:)
Hvis du checker sender det vel også nogle faresignaler, HVIS du normalt stikker ud på alle flops hvor du kommer HU til floppet efter at have raiset?
Hmmmm, vil være meget tilbøjelig til at sige et check i den her situation, ved godt det er out of line for sådan en møgtyr som dig, men, som en klog mand har sagt, man skal variere sit spil til tider, lad ham fange noget str8 draw til sin (S)C, stjæle eller hva pokker han ellers han finde på....
Here's the beauty of this game.
You just got quads on the flop and you want to keep him in the hand. Against your average guy, you should set a bear trap, hardly bet at all. Let him walk into it.
But this muppet is too smart for that.
What you gotta do is overbet the pot - making it look like you're trying to buy it. Then he plays back at you and you get paid off.
Bet den. Mange limper gerne små esser i live games. Check turn og VB river.
Han ved som sagt ikke at jeg better de fleste hænder her.
Derfor checker jeg og han checker bagved..
Turn er 9♥
Jeg byder 300, han siger ret hurtigt 800
Hero????
Gayraiser næsten aldrig, men det kunne evt. være en løsning for denne situation? Han får sikkert snakket sig selv ind til at du også godt kunne clicke med AK og caller derfor med sin flushdraw. Og når han så rammer sin draw betaler han sikkert ½ pot bet alligevel. Og hvis han endelig har 99 eller lign slipper han den ikke uanset hvor tydelig du er.
Like?
Hvad er chancen for at han har et draw og raiser det?
Han har A?
Eller bare rent bluff pga. jeg checkede flop og nu byder svagt på river?
kan jo være at du er så heldig, at han sidder med 9-9:-)
Kald og checkhejs any river.
Han sidder vel med 9-9 og får sig en mere på river, og slår dine 8'ere?
@Kalash
Præcis det jeg tænkte..
Jeg caller
River er blank 3
Jeg checker, han byder 500???
Jeg tænker ser mine kort og skubber, håber jeg på en eller anden måde ligne et draw der er misset eller sådn noget... Han folder