20$ min på 0.5/1$NL Ipoker

#1| 0

Er vednt tilbage til Ipoker platformen efter mine lange negative swings på prima hvor jeg ikke rigtig kunne få mønten til at falde rigtigt når jeg flippede den. Endvidere var det svært at finde action på prima når man gerne ville spille fulltable.

Det er gået ganske fint ved Ipoker de sidste 14 dage, mine coinflips falder rimelig som forvendtet både possitivt og negativt så er ved at finde mig lidt til rette på denne platform.

MEN så kommer den eneste faktor som er ved at være belastende. Næste samtlige tables er fyldt op med folk som sætter sig med 20$ hvilket gør at så snart man better lidt får man hurtigt et allin kald i nakken, og når man har noget godt som holder hjem får man ikke betaling. Nuvel jeg har strammet op og blevet mere tight mod disse spillere, det har hjulpet lidt men der er jo´ ikke meget spil ved at vente på de gode hænder og bluff er jo umligt med når 4-6 sidder med lowstack 20$ og laver allin calles på skift.

Så er spørgsmålet, er dette en ny spillestil som er ved at blive udbredt? Er årsagen til min at minimere deres varians eller hvad fanden er pointen? Er der andre der har lagt mærke til denne tendens

14-03-2008 14:12 #2| 0

Den er udbredt på alle sites, nogle mere end andre.

Hvis du ikke har noget mod at spille knastørt matematikpoker, er det forholdsvis enkelt at buste shortstacks, ellers så find nogle andre borde eller et andet site, hvor folk sidder med fuld stak.

14-03-2008 14:13 #3| 0

De håber på at dobble op og så løber de med guldet :-)

Det er rimeligt udbredt på NL100 og 200

14-03-2008 17:02 #4| 0

Det er mit indtryk, at strategien er klart mest udbredt på FR tables. Skiftede selv til SH af samme grund, og nu går det MEGET bedre.

14-03-2008 17:43 #5| 0

Måske fordi man har fået en 20$ bonus? Det har jeg i hvert fald...

14-03-2008 18:31 #6| 0

Løsningen er at skifte til SH poker, FR er som du selv siger plaget af lykkeriddere der bare vil doble op og så løbe skrigende væk...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar