30 tilbage af 233 i 215 dollar turbotour på stars, vi er kommet i pengene og som sædvanlig er det ret toptung payouts så vi skal gå efter toppen og være parat til at gamble lidt i en turbotour.
Jeg har været på bordet en orbits tid og har foldet alt også foldet til et par gange
, så mit image må være rimelig tight, og det er snart på tide at få samlet lidt blinds op. Dynamik er generelt ellers clicks/pushes, og blinds der har potentielle pushstacks hvis jeg clicker er sb småt vindende på høje stakes og til den tighte side udfra notes, mens bb er mindre kendt men stort tabende og lige set doble med et 10bb utg+1 push med a3o der rammer river mod ak (hvorefter en i chatten antød det ikke var hans første suckout), hvilket jo både kan betyde han shover light mod et clcik eller at det halvløse push før lægger en dæmper på ham.
Hvilken linje foretrækker folk her med KQs og 20bbs. Click-evaluer (og kald blindpushes (eller kun BB) eller fold også til blindpushes) openfold, openpush eller hvad man ellers kan finde på?
PokerStars Hand #78505131015: Tournament #540008518, $200+$15 USD Hold'em No Limit - Level XIX (625/1250) - 2012/04/08 2:12:41 CET [2012/04/07 20:12:41 ET]
Table '540008518 2' 9-max Seat #1 is the button
Seat 1: Unya (59347 in chips)
Seat 2: Tmay420 (20180 in chips)
Seat 3: luvlust (23377 in chips)
Seat 4: Bonglim (47035 in chips)
Seat 6: HERO (25862 in chips)
Seat 7: PreshaDrop (28697 in chips)
Seat 8: highdro420 (26976 in chips)
Seat 9: joeyspanne88 (90088 in chips)
Unya: posts the ante 150
Tmay420: posts the ante 150
luvlust: posts the ante 150
Bonglim: posts the ante 150
HERO: posts the ante 150
PreshaDrop: posts the ante 150
highdro420: posts the ante 150
joeyspanne88: posts the ante 150
Tmay420: posts small blind 625
luvlust: posts big blind 1250
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO Q♦ K♦
Bonglim: folds
HERO: ?
215 dollar turbotour, KQs og 20bb, linje?
Med et tight image er det imo et ret std klik/fold vs. alle på bordet.
Der er vist ikke meget tvivl blandt folk her. Er der ingen der bekymrer sig om at BB tilsyneladende er en løs fætter, med en stacksize der lugter af et push, og derfor enten openfolder eller raisekalder mod ham? Eller kræver det stærkere indicier?
@All-Out_Put
Min oplevelse er, at folk ofte holder igen med marginale beslutninger lige efter de har vundet en stor pot. Så nej BB bekymrer mig ikke, og jeg synes også, at vi har et raise-fold.
standart er nok klik fold, men hvis folk er aggro nok så har jeg heller intet i mod openshove
Er folk totalt tardo er det lige før, jeg tror, at raise-call er bedre end shove.
Man bør selvfølgelig altid planlægge det i forvejen, men nåede ikke helt at færdigtænke raisefold kontra raisekald hvis bb skulle pushe, inden jeg var nødt til at acte (uden det blev suspekt sent) og valgte click, men tanke om at folde til modstand fra alle andre end bb og så lige prøve at få tænkt over det om han så evt pushede
Der blev jo så ellers foldet om til ham hvorefter han, ikke helt uventet pushede.
Holder clickfold folket så her fast i at folde eller er der nogle der alligevel kalder? Som sagt der skal spilles efter toppen, men selvfølgelig ikke gambles unødigt, men et clickfold er aldrig godt for ens image her med disse stacks.
Som sagt 3 reads på ham, openpush 10bb ca fra utg1 med a3o, en i chatten der antyder det ikke var første gang at han lavede et suckout og et stort underskud (+20k dollars).
Mht. shove så synes jeg positionen er lige tidlig nok at shove 20bbs, omend det sikkert stadig er plus cEV. Sad vi et par pladser længere fremme, ville jeg nok altid bare pushe.