spiller denne tour:
1
2
3
4
SHIIIIIIIIIIIIIIP IT!
22€ 5.0000 GTD på HPP for minibt:))))))))))))))
hahaha tytytyty
15 min ...
nu må de godt snart få styr på denne side, det er fandme irriterende :(
omfg... der står i den 22€ at man seating, men jeg er ikke kommet til noget bord :(
Granaten11 skrev:
spiller denne tour:
1
2
3
4
SHIIIIIIIIIIIIIIP IT!
Nej du gør ej.
Der er sku hvergang der er god overlay de fucker den automatisk op
lige snakket med Rasmus, de er TOTAL crashed derinde... tror ikke touren kommer op at køre :(
Skulle lige prøve touren derinde pga. overlay.. det bliver da vidst sidste gang jeg sætter penge ind derinde.
Ja de er sku altid crashed når de skal betale penge det er fucking utroligt!
Temmelig meget tid man efterhånden bruger på det site for at få div buyins/kompensation når man åbenbart skal mere eller mindre i personlig kontakt med dem hver gang.
fik dette svar fra rasmus:
Hej Balsgård.
Hvis turneringerne allerede er i gang er der ikke så meget vi kan gøre andet end at lukke dem.
22€ bliver måske rykket til om en halv times tid hvis vi får gang i gameserveren.
Grunden til at nogle borde kører og andre ikke er at vi har 2 gameservere hvor de forskellige borde også kører på forskellige servere. Den ene server er den som vi har haft rigtig mange problemer med - håber det snart går i orden :( det er sgu træls for alle parter det her! :(
buyin kommet retur for den 22€
samme her
BUUMP - har regget til den i aften :D
Granaten11 skrev:
BUUMP - har regget til den i aften :D
Friskt at regge så tidligt;)
hehe yep, frisk - tror nu ikke de tager mine dollars - har lige snakket med rasmus, han regner med den blir spillet uden probs :)
Granaten11 skrev:
hehe yep, frisk - tror nu ikke de tager mine dollars - har lige snakket med rasmus, han regner med den blir spillet uden probs :)
Kan man nu stole på det efter alt det ballade? :D
Uden problemer??? Jeg regged igår aftes, inden jeg gik i seng og nu har de sku unregged mig og taget mit buyin!
skriv til Rasmus3908 her fra PN, uskyldige..
@uskyldig
Skulle du ikke finde dig et andet sted at spille, du laver jo ikke andet end at brokke dig?
@granat
Undskyld jeg spammer din rail tråd.
moffa.
jeg vil mene de laver så meget lort i den at det er ok at brokke sig
at man selv skal kontakte support hver gang de fucker up er sku ikke ok.
nu har de jo heller ikke den hurtigste support
edit: rasmus har gjort det godt.
fint nok moffa :) er faktisk enig med dig..
Rasmus har været en suuper support over for mig, at hele clienten crasher er jo ikke hans skyld, og han svarer sgu altid hurtigt til mig:)
Granaten11 skrev:
fint nok moffa :) er faktisk enig med dig..
Rasmus har været en suuper support over for mig, at hele clienten crasher er jo ikke hans skyld, og han svarer sgu altid hurtigt til mig:)
Ja har skrevet til ham, for en time siden ca. ( så hvad mener du er hurtigt )
nu skriver jeg jo med ham over skype:)
desuden er jeg sikker på at han nok skal svare dig! hvis du synes det at vente en time er langsom, så ville jeg droppe at skrive til support på nogle pokersider overhovedet for der er INGEN der svarer inden en time!
Problemet ligger lidt i at det er hamsjelv der har betalt buyin, også skulle jeg jo gerne kunne spille den i dag :) Nå men jeg må vente med tålmodighed og håber der sker noget...
GL i dag!
jeg er sikker på at de nok skal smide BI tilbage...
GL til dig også, hvis du når at regge ;)
Granaten11 skrev:
jeg er sikker på at de nok skal smide BI tilbage...
GL til dig også, hvis du når at regge ;)
Ja er jeg også sikker på at de gør, de må gerne bare gøre det inden touren idag :)
Men tak :)
ses på ft Bals :9
taber lille bitte pot med jj
taber lille pot til addict med AKs vs 88
FFS, taber halvdelen af min stack med k3 vs A3 på AK3xx board:(
2.5k - kan trøste mig med at han kunne ha taget det hele:(
lol tager blinds ned med AA, på et bord der ellers har kaldt alt preflop :(
4500 aj vs 99
kæft de spiller ringe på mit bord, samler bare intet op
måtte smide aa men det viste sig at være fint, den ene havde str8, den anden havde fuldthus..
4.5k
hvor er det sygt... rammer trips men missclicker, da han går all in:(
2.1k
rammer ikke mit åbne træk, men stadig 2k... kom nu med lidt skrup for helved
blahhh ryger ud... skubber 6-7 ind i AK og 88:(
tak for stake, spiller 11€ en en anden dag :)