bach95 skrev:hvis i gerne ville have disse op at kører burde i nok lave et indlæg lidt mere end 1 time før, har selv være meldt til nogen satellit og alle undtaget 1 er blevet aflyst
simon900 skrev:
Jeg har dog også haft en del som blev afslyst, men der er bleven gennemført en del allerede... der har også været diverse opslag om det løbende, så jeg synes faktisk det er ok de laver en påmindelse en time før og ikke spammer konstant... det er os selv der må holde øje og tilmelde os rettiddigt
Vi forsøger med mails, pushbeskeder, generelle opslag om aktiviteter og enkelte specifikke. Det skal aldrig blive til spam og støj, så vi forsøger at holde det relevant og aktuelt.
Måske skulle det have været tidligere, måske havde den røget for langt ned på siden og folk havde ikke set den - not sure...
Men kan da bruge lejligheden til at fortælle at vi har kvals kl 20:00 hver dag undtagen mandag, og at jeg ser om vi ikke kan få det krævede deltagerfelt ned på 6 mand til lørdagen og søndagens kval, så der er rig mulighed for at få sikret sig et sæde :)
Mvh Rasmus