Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (6 handed)
SB ($86.82)
BB ($155.80)
UTG ($194.35)
MP (Villain)/ ($701.37)
CO ($367.89)
Hero ($262.66)
Preflop:/ Hero is Button with 2♣, 2♥. SB posts a blind of $1.
1 fold//, MP (Villain)/ raises to $7/, 1 fold//, Hero calls $7, SB (poster) calls $6, BB calls $5.
Flop:/ ($28) 5♦, 2♦, 4♥ (4 players)/
SB checks, BB checks, Villain bets $18/, Hero raises to $51/, SB folds, BB folds, Villain calls $33.
Turn:/ ($130) 9♦ (2 players)/
Villain bets $126/, Hero???
Jeg har ikke mange hænder på Villain på dette tidspunkt, da jeg kun har siddet ved bordet i en halv time or so. Jeg har ham dog på 16/8/1.22 nu.
Han har bygget det meste af stacken, før jeg kom til. Har dog set ham raise 33 UTG som han ramte et set på.
Mit raise på floppet ser for lavt ud. Jeg ønskede at få SB, som er en kæmpe fisk, med.
22 på NL $200
Hans linje giver ingen mening:
1) Better han virkelig ud i 4 mand med et farvetræk?
2) Potter han den ud i dig når han så rammer sin farve wtf?
Jeg er allin her tror jeg, men det er et ret svært spot imo.
A♦K♦ er ikke en lille mulighed, selvom den selvfølgelig er alt for underligt spillet?
Som du selv siger så er flopraiset lige i underkanten
Min stack ryger ind på turn....
Det lyder som et push...
Jeg var meget i tvivl... Kunne ikke se hvad han skulle gøre dette med.
Havde hænder på andre borde så tiden løb ud. Fik trykket all-in en brøkdel af et sekund for sent så hånden blev foldet.
Han indrømmede, at han havde AQs, så det var vist heldigt.
Hvorfor skulle han ikke være på draw?
Han better self ud for at bygge en stopr pot og evt tage den ned nu, hvor SB og BB har checket til ham og Hero er last to act.
Det havde jeg da gjort med trækket - desuden er han PF-agg..
Jeg smider turn. Kan virkelig ikke se, hvad jeg slår her. Weak, I know, men han caller trods alt turn - havde han haft et overpar til dit re-raise, var han rykket til midten. Derimod caller han flop og skyder næsten fuld pot på turn. Jeg forstår jer ikke lige her, Mickey og Mads og andre. Jeg folder turn. Kan simpelthen ikke se, hvorfor han bet-caller flop med overpar, men skyder fuld pot, da flush completer på turn.