Hej folkens,
sidder i spaniens land på en længere "ferie". Har brug for at bygge et pokersetup men mangler lidt advise.
har været rundt i adskillige computer butikker her i Barcelona for at lede efter en skærm jeg kan tilslutte min laptop men kan kun finde nogen med en opløsning på 1680x1050.
er dette godt nok til at køre 3-4 borde på ladbrokes. ved godt at bordene sikkert vil overlappe hinanden men vil i mene at dette kan være en acceptabel løsning??
hvis i har andre forslag så ship em...!!!!
ty in advance
panda
22" skærm 1680x1050 ok???
1680x1050 er lidt for lidt på en 22'' skærm efter min smag - men afhængigt af din pengepung ville jeg nok satse på 1600x1200 da et pokerbord de fleste steder er 400x300 pixels...
Det vil sikkert være tåleligt, optimalt skulle du finde en der har 1200 pixels i højden.
i agree...men kan ikke finde nogen med 1200 i højden...har været rundt i flere butikker men ingen har dem!!!!
men en 1680x1050 kan køre 2 bord uden overlap???
hvis der er nogen der kender til en butik i barcelona hvor jeg kan finde en 1680x1200 skærm så skriv venligst...
mange tak
@Poker Panda
En skærm med 1680x1050 kan godt køre 2 borde uden overlap, da den jo er breddere end en med f.eks. 1600x1200(den hedder ikke 1680x1200 :)), så intet problem der. Så vidt jeg er klar over så findes 22" skærmene vidst kun som widescreen i næste opløsning, men kan da huske forkert.
@Fuglsang
Bordene er altså de fleste steder 800x600 og ikke 400x300 :)
Jeg kører selv med 1680x1050 og jeg syntes det fungerer udemærket med op til 4 borde. Der er en smule overlap ved normal størrelse, men ikke så meget så det fører til misclick eller andre væsentlige gener. Alle seriøse pokersites har vel også snart fundet ud af at det skal kunne lade sig gøre at tilpasse størrelsen af bordet?
@Freddy
Klik på debatforum i bjælken til venstre. Herefter vælger du "nyt indlæg" i toppen.
tak for de hurtige svar folkens,
tror jeg køber mig en 1680x1050 skærm. ser ud til at kunne opfylde mine behov for øjeblikket!
lige et sidste spørgsmål. skærmen skal sluttes til min laptop. er der noget jeg skal være opmærksom på her??
peace
@Pandaen
Du skal lige sikre dig at din bærbare har en VGA udgang (hvilket stort set alle har AFAIK). Endnu bedre hvis den har DVI udgang så skal du bare lige sikre dig at skærmen har DVI indgang. men men køb da hellere en 1600x1200 monitor, altid et bedre køb. Samsung Syncmaster 204b, hvilken har både VGA og DVI indgang, er editors choice her