Hey,
Ændre lige projektet, da der ik var meget interesse for HU. Vil jeg istedet sende 1-2 gode heste afsted til 10 x 2,20 180 mands turbo sng.
Jeg føler personligt at et fair beløb at nå op på ville være ca. 500 dollars af. Da de her sng tager ca. 1½ time, og man kan nemt grinde mange af dem på en dag :o)
Hvis i har planer om at gå lidt lavere ned i mål eller højere, så sig lige til :)
Søger kun folk som har evnerne, og ik folk som bare vil ha tiden til at gå.
2,20 180 mands Projekt - LUKKET
Går ik ud fra der er nogle HU eksperter, dog holder jeg åben indtil iaften. Men vælger altså kun hvis en stærk hu spiller kommer på banen, ellers bliver det -ev desværre :)
Jeg nægter og tror på at der ville komme nogle til HU som jeg dog lidt havde håbet på, så nu har jeg ændre projektet til 180 mands turbo sng :D
Hej
lyder spændende. og vil da gerne melde mig under fanerne.
syns efterhånden jeg har fået spillet en sjat af disse, så mit spil er ved at være tilpasset modstanden i disse. dog unden de helt store resultater endnu.
nick: JustJackDK
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/JustJackDK/poker/results/35BF7D090E4C4CBAA50058A1E8131AF8.html?t=2
Hey
Jeg er motiveret på at fyrre en masse 2,20$ 180 mands turbo sng´s af.
Jeg har ikke en kæmpe erfaring, men mener jeg har gode chancer for at nå målet, da jeg har go tid til at grinde, og tager staking helt seriøst, og spiller ikke bare for at spille.
Jeg har +25% roi via sharkscope, dog kun over 3xx spil, og også + på 2$, så jeg mener der er fine chancer, men lad os se hvis jeg bliver valgt
Nick: HHIED
Mvh
Kasper.
larsschmidt1 er klar på at køre dem kan køre de 10 idag + nat
officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
Synes desværre ik jeg kan finde den rigtige person til de der 180 mands sng.
Hvis der ik kommer den rigtige hest iaften lukker jeg den.