Hej,
Jeg laver lige et lille forsøg. Jeg vil spille 20 sit n go'es af 2,20 med 180. Og mit første mål er mindst 5 ft. og self overskud!
Jeg poster resultat fra hver turnering her inde, så hvis folk er interesseret kan de se hvordan det er gået :)
2,20 $ 180 sitngo,
1. ud som nr 114 . 0$
2 ud som nr 16 . 4,32$
- på 0,08c og spiller videre med de resterende i morgen :)
henze05@
nick nu hvis man havde lyst til at spille med
Henze05 :), samme nick som her :),
var lige ved at ryge ud af turn nr 2, men er heldigvis på 8 k igen, prøv evt tjek hånden i tråden wtf :O ! :),
Men i er velkommen til at joine, selvom jeg nok ikke spiller mere en denne i nat, da jeg skal i skole.
@Bluffonly. Synes ikke det virker som et alt for uoverskueligt mål. Har allerede være på ft 2 gange i 2,20 180ern, i dag. en af gangene da Thepokerhat stakede mig :), Derfor jeg vil prøve at se hvor mange ft det kan blive til på 20 turns ! :)
Jeg har selv forsøgt mig med de $2.20 (180-mands) i et staking projekt. Jeg kom kun i pengene 3 gange ud af 20.
Problemet var (for mig) at $2.20, 180 mands kun findes med turbo struktur på Stars. Og der er derfor ikke altid plads til god solidt spil.
Jeg tror 5 FT er højt sat. Men GL Henze05.
Og lad ikke de utallige donks i disse tours tilte dig når de slår dig med runner runner, gang på gang :)
Hehe Emi ;)jo tak skal prøve ikke at lade det slå mig ud.
Røg desværre ud som nr 16, men kom dog i pengene og har kun et minus på 8 c :),