Mig og jizzlen tager idag 5 hver hvis så mange melder sig :) Vi acceptere ned til 3 hver, men alt under aflyses stake. Så lad os håbe på at 10 heste får meldt sig klar til denne hyggelige tour :) samt til lige at shippe den for en af os, obv helst for mit team. Kan ikke klare at tabe til Team Jizzle igen >_< Jeg sender skrub $$ med denne gang : P
Meld op vi vælger 21:20 hvis vi kan :)
Dealen er forresten som sidst 50/50 efter betalt Bi
2,2$ 21:40 2k G Nordic summer
Jeg er frisk...
nick sourceful
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/sourceful/poker/statistics/8B161999DD77440B97E405D8AE523088.html?t=9
jeg er klar på hele natten :) så kan jeg måske vinde lidt så jizzle kan få sine penge hurtiger end mandag :P
Nick: truwe
NollerDK er klar :)
Kan godt lide tours som denne med 15 min blinds og lavt felt :D
Jeg er super klar på at banke team Incrazy igen;)
Nick Gumple
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Gumple/poker/results/AAD4A4B8131C43A2A9755843919BBCC5.html?t=2
Jeg er klar på noget team grudge
Live21
jeg er klar: Marjoh9
jeg er også klar
nick: kennyboy18
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/kennyboy18/poker/results/6647343B226549639884740A1F45FD60.html?t=2
noller, nope, tager måske en senere i aftenfaldte i søvn under touren, så først rigtig vågen nu, bumper bare tråden i aften eller i morgen, når vi er i gang.
er ikke så meget på den når jeg spiller, kan se der starter en klokken 23, den er jeg hoppet på :O)
Skidegod
Marjoh9
Truwe
sourceful
Nollerdk
Juugs
Team Incrazy
Live21
Gumple (Intet jeg kunne gøre, han var 1. vælger)
Emikroy
tiger043
sldc
Kennyboy18
1. hånd, vigtige hænder og sidste hånd postes. Jeg laver en ny tråd til hænder.
Bedste hest bliver staket til 11$DTG i morgen.
Stilling inden kampen:
Team Jizzlen 1 - 0 Team Incrazy
Vi går i gang med at shippe $$ nu.
Skrub $$$$ postet til alle mine heste, drenge jeg har suget Top set med mellemset idag. Samt suget Floppet hus med riveret set, mine $$$ er varme! ! Så regner med at de hjælper til at i skrubber den hjem !
Vi mangler os en udligning ^^
M/R
@ Jizzlen
Jamen så sorry.. så må jeg jo være den der udligner til 1-1 så;)
Juugs, du er på Team Jizzlen, hvad er dit nick? Så tager Incrazy KEnnyboy18
Holdene udvides til 6 mand per hold, vi har lige 2 mand ekstra :) Jizzle retter lige i holdene
@ Incrazy
Har brug for alt det skruub jeg kan få:)
GO team Incrazy.. det ligner en sikker udligning
M/R
Hey Ganbil ser ikke ud til at du har nået at regge, du shipper bare retur når du kommer på igen :)