Tager 1-2 seriøse heste. I får 62$. OPR link en fordel for at blive valgt. deal 50/50 efter bi ved ft 55/45 uden bi. kom frisk........vælger senest kl 19.30.(vælger kun hvis jeg føler at i kan gå hele vejen).
holdet:
DEG
live
ortmann
R
riverhunt
Zauron111
Mórenito
22$R kl 20.15 lukket
Riverhunt er frisk på denne gode tour
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Riverhunt/poker/results/380FECEAD7AA452BB641A8BEF6242E0F.html?t=2
Fandme dårlig tidspunkt mate, var mega frisk ellers.
Men træningen ligger fra kl 19 til 21 :o)
@noller Det er da dårlig stil fra dit hold at jeres træning skal ligge i PRIME TIME på stars må du se at få ændret. lool
Hej
jeg er også klar på at køre denne sideløbende med mine sng's
hvis jeg kan komme i betragtning.
Nick: JustJackDk
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/JustJackDK/poker/results/35BF7D090E4C4CBAA50058A1E8131AF8.html?t=2
Kan jo også nøjes med at spille en time idag, men så bliver det late reg nok mate på 10-15 min max :o)
Hvis jeg har din interesse, så sig lige til.
Ellers er jeg klar en anden dag ;D
@noller Pas du bare din træning idag så finder vi noget en anden dag.(dagens program kan jo også blive for stresset til A game i poker). :)
jeg er klar på den eller et hatrick i deg i aften.
Hey :) Er klar på den, er tidligere kommet rimelig langt i den.
Nick: Mórenito
OPR:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/8C3C7753ED164DF7BCD2F746D5633F28.html?t=2
på tide med det FT i DEG imo : O)
Hey Mjhp
Jeg er super frisk på at tage den ned for dig. Har været ret godt kørende på det sidste. Nick på stars: Mrs_skrub
Har blandt andet lavet en 6. plads i dtg + lige fuldført 3 stake projekter med et fint +.
Hey m8,
Som Live, er jeg også klar på enten denne eller DEG. :)
Nick: Ortmann
officialpokerrankings.com/pokerstars/Ortmann/poker/results/657C4D05BADB40E68B13F2E8C01D5E91.html?t=2
Er klar som Darkhorse
nick: Zauron111
Bedste placering i denne tour: 4.plads for et par måneder siden
Holdet er valgt :) har brugt langt mere end jeg burde så håber i har skrubbet med jer idag.
:) ja der bliver satset idag. kunne se jeg havde glemt en mand på holdet men nu er listen hel.