Har lige sat mig ved bordet...
Bordet er 5 mands
Har lige sat mig - det er anden hånd, så ingen reads og har ingen tidligere noter på villain.
Hero 198$
Villain ~160$
Jeg kigger ned på ♥2 ♥3 i SB
villain caller fra LP, jeg completer og BB checker
(Pot 6$)
FLOP: ♥4 ♣5 ♥6
Som first to act siger jeg pot (6$), BB folder - villain siger 16$
Jeg rereaiser til 40$, hvorefter villain siger 100$...
Kommentarer og hvad gør I her?
23 suited - NL200
allin... Har han par med flushdraw er du favorit, har han set er du favorit, har han højere straight har du redraws. har han 67 evt. og presser den er du foran. eller han kan have være donk og limpe med et overpair...
Uden reads går jeg allin.. men den ligner unægteligt en stærk hånd han reraiser med der. men så mange stærke hænder han gør det med du kan slå... så action = allin.
Jeg pusher stacken!!
Sandsynligheden for at han sidder med straight, og openended flush er minimal, og derfor vil dit mulige flushtræk stadig give gode odds.
Settet er du langt foran til, og så er der ikke andet for at håbe han ikke ramme, hvis han caller. Det samme er der vel kun at sige til flushmuligheden.
Buster os her med 3rd nuts med et farvetræk. Også selvom man siger never go broke in a unraised pot :)
Resten ind. Han har vist han gerne vil ind for resten.
Tjae hånden spillede jo sig selv... instapushede selvfølgelig og han viste den højere straight uden farve træk. og jeg rammer selvfølgelig ikke farven :)
ville bare lige ha hørt, om der er nogen, der kan finde på at folde her... jeg kan i hvert fald ikke...
@Meincke
Openended flush.......was ist das?
Ellers enig....skub stakken!!!
Det eneste du ikke vil se, er 78s, allergrimmest i hjerter.
@Onde Andy
Hehe!!!
Ja, det var vist en lille svipser fra min side, men han har jo så mange muligheder, så man bliver helt forvirret :)
Du spiller den korrekt, og finder ikke en spiller på dette topic der folder :)
"Tjae hånden spillede jo sig selv... "
Hvis hånden spiller sig selv, så smid den i BBV frem for analyse.
"Hvis hånden spiller sig selv, så smid den i BBV frem for analyse."
Hvis du læser resten af indlægget, vil du vide, hvorfor den er postet i analyse.
Pointen var bare, at jeg ser så mange af disse ala "kan jeg komme væk fra midt set?". Der er jo intet analytisk at uddrive fra et uheldigt setup, (hvor INGEN kommer væk med 100bbs) og alligevel er det ofte det folk fokuserer på.
Det er for så vidt bare et råd til de, muligvis mindre erfarne, om ikke altid at vride hjernen med de hænder de gik bust på. Har Spyder haft en session, lad og sige 200 hænder, så er der sikkert en del situationer som:
1) Er mere marginale
2) Danner grundlag for mere analyse
3) Hvor der muligvis kan forbedres noget.