.
.
Lad mig aftage et par hundrede, smid mig en pm med detaljer så ser jeg på det efter arbejde.
@perikles
vil være interreseret i 50$ hvis det er?
@perikles
ok
Er også interesseret, men ville i så fald skulle bruge pengene nu. Har desværre bare ikke Danske Bank og falder vidst også igennem hvad angår den med "kendt profil" :)
@atrustrup
117 indlæg hehe argh du skal vidst på 1000 indlæg + for at folk skal stole på dig herinde ;)
Derfor jeg skriver, at jeg falder igennem, hvad angår den med kendt profil.
ja i see ;) 118 nu gogogo
Jeg kan sige god for perikles. og jeg vil gerne købe 200 $.
Jeg har dog Nordea.
Tør man spørge hvorfor OP ikke bare casher ud fra stars istedet for at sælge dem til en kurs 5% under markedsprisen?
Det lyder jo tillokkende, men hvorfor skulle OP miste 5% typisk gør man vel ikke dette for sine blå øjnes skyld ?
Allfen
Højst sandsynligt, hvis han skal have hivet dem hurtigt ud, der er dog aldrig gået med end 5 hverdage for mig med Stars.
Hej
Vil gerne købe 200$ til Stars til 5
Mvh John
Allfen
Det ved du jo udemærket godt din spade, tror du selv på du for nogen til at indrømme at de snyder i skat her inde?? fuck nu bare af din lille rotte, pas dig selv..
hej perikles . jeg tager resten til kurs 5. jeg shipper når jeg kommer hjem fra arbejde.. ca kl 18 / 19
@Mr-murse
he he ♥
Ja det sygt nok det også lykkes nogle gange istedet for køber kigger slags tråde igennem ;-)