Hola
I morgen d. 25. marts 2009 kl. 16 er det tid til endnu en 24 timers session.
Det nye setup skal testet igennem og det kommer til at foregå sammen med en af mine spanske venner.
Hvis andre har lyst til at spille med, så giv lyd fra jer.
Mine retningslinjer:
- 4-10 borde
- Stakes: 2/4-10/20 NL og PLO
- Sites: LiiPoker og VC Poker.
Webcam: www.ustream.tv/channel/24-hour-poker-session
Den der kommer taettest paa mit samlede overskud (inkludere ikke rakeback), vinder 5% af mit samlede overskud. (max. $500) Smid dit gaet i en kommentar paa min blog: blog.liipoker.com/jeppe LUKKET KL. 2.30!!!!
Cheers
/♥Fisken
24 timers session d. 25/3-2009
Sicko...Hvordan gik det i øvrigt sidst? Nå...jeg render rundt med en 5 dage bebs på armen 24/7, så count me out. Men GL ;)
GA
Sidste 24 timers session:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=173264
10k hænder på 24 timer:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=144565
Jeg må hellere sidde den her over, men held og lykke med det - Og gør det så bedre end sidst ;-)
Lige før jeg skulle hoppe med på vognen. Jeg spillede 10k hænder på 24 timer i januar og 21k hænder på 3 dage, så måske man skulle lidt i gang igen. :)
Det var dog ikke non stop. De sidste knap to døgn spillede jeg fra 15.30 -> 22.00, 23.00 -> 13.30, sov fra 13.30 til 17.30 og spillede så fra 17.30 -> 02.00. De ca. 10k hænder var dog fra 00.00 til 23.59 så måler man med lidt andre tidspunkter var det nok lidt anderledes.
Har du en plan for pauser undervejs (hver x time i y min.) eller er det kun til toiletbesøg. :)
2-3 timer til diverse pauser, spisning, toilet, skide i havet etc.
Der skal dog spilles poker 24 timer, så det bliver omkring 27 timer totalt.
/Fisken
Men hvorfor????
Man kan da umuligt spille a-game når man spiller så lang tid uden søvn...
I dont get it :-)
@GBP
For at udfordre sig selv...
Man kan heller ikke løbe sit hurtigste tempo, hvis man løber maraton, men der er masser af folk, der gør det alligevel ;-)
I det her tilfælde gælder det ikke om max profit, men at vise over for sig selv, at man kan være udholdende... (evt vise at man stadig godt kan lave overskud under hårde forhold - om det er en faktor er nok individuelt).
Hmm, ja ok da...
Men kan sgu stadig ikke se pointen i det. .
Hvad er der galt i bare at holde det til 5-10 timers session :-)
@G-B-P
Det kommer meget an på ens spillestil. Jeg vil påstå (har jo prøvet men ikke 24 timer non stop) at jeg kan spille tæt på optimalt i rigtig lang tid, hvis omgivelserne er til det. Kommer meget an på om man er vant til at grinde mange borde og lange sessions og selvfølgelig om man kører ren ABC poker eller en mere avanceret. ABC er jo klart nemmere i dette tilfælde. :)
Desuden tæller det jo godt med til ens rakeback og deltager man derudover også i rake races så ser det ikke helt skidt ud. ;)
jeg drager i morgen tidlig med toget imod hillerød og skal i ca 1 uge til 10 dage grinde for sygt sammen med nsrafk herindefra, desværre gør det jo til at vi ikke kan være med lige præcis i morgen... :) og vi har nok også lidt vi skal have ordnet....
anyways vi har før online spillet 36 timers sessions....og faktisk ser jeg det ikke som usandsynligt at vi banker en 80-90k hænder ned på 10 dage :) hver
men gl
Interesting. GL, sir. :-)
@fisken
Kunne være sjovt hvis du lavede en masse statistik og andet lir.
Her er noget af det jeg tænkte på:
- Hvor meget når du at rake på 24 timer
- Hvor stor en stack kan du opbygge på et bord
- Hvor mange hænder du får spillet på 24 timer
and you name it :)
Held og lykke med projektet. Gælder mig til at følge dig
/pokerfighter
Og en formkurve over de 24 timer ville også være super godt.
@Alle
Jeg skal proeve at komme med saa meget brugbar info som overhovedet muligt.
@Lillie
Korrekt, jeg er medejer af LiiPoker.com. Jeg er den eneste medejer/ansat paa netvaerket der maa spille, du kan laese mere her: liipoker.com/EN/employees.php.
/Fisken
Offensivt ;-) GL!
Perfekt måde at få sparket ens antal spillede hænder pr måned op...
Konkurrence og link til webcam kan ses i mit foerste indlaeg.
20 min til start.
@Fisken
har prøvet at komme ind på dit link, men både: Firefox, Explore og Crome lukker ned med fejl? :/
@Fisken
Jeg prøver at følge med så længe jeg kan holde til at spille, men forberedelserne har ikke været optimale, så når langt fra de 24h. Mit gæt er $8.700 i overskud, men kommer jo an på om du spiller flest høje eller lave borde. :)
Kommenter funktionen i din blog duer ikke! mit gæt er $4832 overskud
Problemer med webcammet.
Jeg starter om 2 min. skal lige have opdateret mit regnskab.
/Fisken
ANYONE!
Jeg kan ikke komme ind på facebook, jeppe's webcam, eller andre sider med Shockwave Flash.. Har prøvet at genstarte, og gen-installerere shockwave - men fejlmeddelelser kommer op i alle mine internet konsoler..?
Gaet her.
2/4-10/20 PLO paa LiiPoker og VC Poker, Jeppe Bech og Donkaments.
Gaar i gang nu.
@fisken.
du ender med et overskud på 7.567 $.
GL
/pokerfighter
du ender med et solidt overskud på 11,9k$ efter en SOLID heater ;-) gl
Mit gæt bliver på 13,5k$ oppe.
1337$ overskud.
gl
Hvem er den anden på cam'et?
2200 $ oppe
gl ;)
+9134$
GL
gætter på 6666 + efter 24 timer
7777 $
9.747
Overskud: 8766,5 $
$ 6666 i overskud.
Er der forresten nogen, der kan huske den tråd hvor en bruger annoncerede at han ville holde en marathon sessein, hvorefter han ca. 20 min inde i forløbet sagde at han var blevet træt og gik i seng?
Jeg kan huske en hvor der var en der ikke måtte blive oppe for sin mor. Han skulle i skole næste dag.
Der er meget tillid til at han ender med overskud, så jeg skyder på -$9000
+5123 $
Du får procenter af hans overskud, så det giver ikke meget mening at satse på at han går i minus.
Humseper - der var også ham der måtte stoppe da han ikke måtte pjekke fra skole for hans mor :D
Lidt i stil med Jorge fra et talkshow :D (se billede nedenunder)
farm4.static.flickr.com/3007/2698607832_33db1bd6b6.jpg
Duce
+20K$
GoGo..
@humseper
Men det kan være jeg får ret. :)
2115$ oppe
GL med projektet:)
7003 Dols oppe :)
10696d oppe 8)
Undskyld mig - men de tumper der gætter på minus, er jo giga tumper. Man får 5% af hans OVERSKUD. Hvis I gætter på minus, så får I intet selvom I har gættet rigtigt. :D
6666$ oppe
LOL er jeg den eneste tumpe der har gættet på hans blog?? oh well, mener jeg gættede på 11.654usd derinde.. GL
mit gæt er:
681+
50001$ ;) gl mate
Ohhh Xschultz tror jeg er 4 dollinger fra dig :)
+3278$
+15555$
:] GL
@Bavian
Nej har prøvet diverse ting, men det virker bare IKKE.
Og det er først kommet i dag!
+$4123
Jeg gætter på et overskud på $12.685
Der skal sgu ikke meget positiv varians til, før det tager fat i PLO'en.
@Jeppe
Updater du her på pokernet eller på lii-bloggen? Hvis det er førstnævnte må du endelig oprette en ny tråd, forbehold updates.
+$3233 GL
@Shp2000
Nice guess
[x] Op til 10 borde
[x] Op til 10/20
[x] 24 timer
[x] muligt at lave 18k$
"Peaker ved 22" :P
+6700 Dollar.
Jeg ved det...Har også skrevet det på din blog.
Det kan ikke fejle,ship it tak:)
Mvh Simon.
-5k, se selv, jeg er godt på vej til at vinde.
11199$ oppe
+9.999,99 ;) GL!
1 dollar plus ....
Konkurrencen er nu officielt lukket! Alle svar herefter gaelder ikke.
GL Fisken. Jeg hopper fra nu. 14 timer rent spil og 15 min. pause. Håber du renser igennem. :)
Kan du evt få din spanske makker til at synge en sang på spansk for os? "vamos a la playa" evt.
Fisken25-03-2009 21:09
Konkurrencen er lukket nu.
Jeg er 5k$ stuck pt.
Spisepause.
Var konkurrencen ikke slut her?
[x] 24 timers pokerspil i streg
[x] skide i havet = 3 timer
[x] konkurrence
[x] stuck
[x] unstuck
[ ] rammer frirul.
[ ] spansk dude synger
@Gausi
blog.liipoker.com/jeppe
@Nilsson
Der blev ved med at komme mange svar, saa det blev kl. 2.30 i stedet.
@hil
Han synger en sang naar vi er faerdige.
Dejligt at komme sent op og se at fisken har vendt skuden og er oppe med ca 4k.. Bringer lidt af mit skrub med og han river en 4k PLO pot med 77 efter et par min railing;-)
gogogog
+11700$ på 22 time ifølge webcam :)
Nice da...
er det ikke nok at have gættet her eller skulle man gætte på hans blog?
så tag du lige 1600$ mere på de sidste to timer og call it a day fisken:)
Du ku godt liiige smide en 8-9 k $ her til sidst.. Så jeg vinder :P
Jeg er nemlig en rigtig makker der håber det bedste for dig :P
Du kan da godt undvære 8-9 K, så jeg kan få 100-200 $ i gevinst ..
AAAAAARRRRHHH EEEEEEEEJJJJ.. .. Jeg håber selvfølgelig du renser mere, og ender 20k oppe minimum :) GL her til sidst ♥
øv øv øv... nåede ikke at se, man kunne vinde %'er... men held og lykke i hvert fald... jeg ved jo fra sidst, at det er hårdt at grinde igennem de sidste timer :-)
Slut.
+5.808$.
Vinderen kaares i morgen, skal have tjekke en del mails igennem osv.
/Fisken
Wuhuuuu!
Men kan jo ikke være helt sikker. Der er jo nok kommet en masse bud på bloggen og pr. mail, men venter spændt. :D
Så vidt jeg kan læse ud fra OP's originale post.. SKULLE det postes på hans blog og ikke på PN.....................
minibt26-03-2009 14:39
er det ikke nok at have gættet her eller skulle man gætte på hans blog?
Fisken26-03-2009 14:43
Det er fint her.
GG
Vi må lige lave den sammen en dag, du er hjemme i Vestjylland.. :)
Skal sgu prøves.. :)
Damn - Well done, sir. :-)
Jeg fandt aldrig helt ud af om det var i orden at gætte herinde også?
I så fald (uden at have kigget de andre comments igennem) så må mit svar da være forholdsvis tæt på og muligvis være en af kandidaterne til at være tættest på :-D
caspergj25-03-2009 16:48
+5417$ oppe!
Hvis du ser Ravie´s gæt, så er det vel tættere på, uden at sku have den store kugleramme frem?
Gratz. Øv du må ha ramt en sur sidste times tid..
I det hele taget er det super godt gået og helt vildt, at du var i stand til bare at lave overskud..
casper - jeg sagde $5501, bare ærgeligt Ravie så efter mig og gik et par dollars op ;)
Det blev en spaniol der vandt de 5% med et gaet paa $5.800.
Tak for stoetten allesammen.
/Fisken
@ThomasP
Hvis du nu gad at læse hvad jeg skrev i stedet for at sidde og spille overlegen, så tror jeg alle ville være glade.
Jeg skriver jo netop at jeg ikke har læst de andre comments igennem, men mit bud muligvis kunne være en af kandidaterne til at tættest på.
Så du har skam ret i der ikke var brug for den store kugleramme HVIS jeg havde læst alle comments igennem og set hvilket bud der var tættest på - men det kunne du jo åbenbart ikke forstå.
God hjerne...