2/4$ på LiiPoker.
Jeg har spillet forholdsvis friskt til og 3-bettet meget preflop og fået stor respekt. Jeg har ikke været til showdown i store pots endnu.
Villain1 har jeg været meget efter preflop og han har ikke spillet tilbage overhovedet endnu. Virker forholdvis tight.
Villain2 har jeg også 3 og 4-bettet meget. Han har dog spillet tilbage og virker langt mere bandit agtig end villain1.
Hero er BB med T♣9♥.
Hero: ~$1.300
Villain1: ~$500
Villain2: ~$1.080
Villain1 raiser til 14$ fra UTG+1
Villain2 caller fra CO.
Hero caller lidt løst.
Pot: 44$
Flop: T♦9♠2♦
Hero checker,
Villain1 better 33$,
Villain2 caller,
Hero raiser til $111 (den skal have noget mere?)
Villain1 siger nu $255,
Villain2 rester.
Hero puker og folder?
EDIT: Glemte stacksizes
2/4$, TTP 270bb
Villain1 har vel et formodet overpar, 2'eren er liiidt mere tricky, men mon ikke et set ville raise i første omgang da der er rigtig mange action killers på turn, virker mere sandsynligt med et combodraw.. Tror sgu jeg finder et skub frem(såfremt i kun er 100bb dybe) og glæder mig over jeg er SVAG favorit på floppet...
ahh jeg kan så ikke læse overskrift ser det ud til... Men ja så som nilsson hvem er det der har 270bb?
Jeg vil formode, at villain1 folder, hvis vi skubber indover, medmindre han har klonket stort - men det er sandsynligheden altså lille for, da vi blokker ret meget for T'ere og 9'ere. Han kan ligeså vel have overs + FD.
Villain2s range er vel QJ ♦ 78 ♦, 22, 99, TT, T9s, hvor jeg dog ser de 3 sidste som MEGET usandsynliglige.
Der ligger for mange døde penge og draws til jeg vil opgive mine TTP, specielt med den historik I har.
@Mancini
Jeg tvivler meget på at Villain 1 har tænkt sig at folde
Han skal calle 231 ind i 1297.
Det er simpelthen for gode odds til at du får ham til at folde, selvom han er en weakass.
@ Nilsson
Jeg må indrømme, at jeg er ret ligeglad med villain 1, han må for min skyld gerne calle med sit OP eller hva han nu skulle sidde med.
Kunne det ikke tænkes at villain 2, der har spillet meget tilbage, ved at hero might fold the best of it, og måske kun har TPTK ?
Bare en løs teori
Og villain 1 er vel ik så vigtig da hans stack ikke lige er den farligste (tror også han har OP)
Vi er vel enige om at vi "at best" er inde i et flip mod V2 og crusher V1's range.
Er det værd at flippe i en 600bb pot her?
Villain 2`s flop spil her er helt perfekt..han ved vel ligesom fisken..at villain 1 spiller tight..og derfor med sikkerhed har en hånd..(så ja..normalt raise)..men i det her tilfælde sidder Hero bagved, og villain 2 ved vel også at Hero har spillet aggro ved det her bord, så kun at calle omtil ham for at få yderligere action udover villain 1 er jo som det skal være...kan sætte villain 2 på 3 hænder 22, eller 78♦, JQ♦....
Også er det jo et fold stort set uanset hvilken af hænderne han har..