Jeg søger en mand/kvinde til at tage en omgang 2.5$ sngs for mig.♥♥
Jeg staker 20 oplæg (ved det slet ikke er nok til variansen).
Efter de 20 oplæg er gennemspillet revuderer vi hvad vi gør, (om der skal viderespilles mm.)
Ideen er at kunne spille videre med en eventuel rulle til 2.5$ 180 mand sngs - hvis dette ligeledes ønskes fra Hesten. - er meget fleksibelt på dette punkt, så hvis en eventuel rulle skulle klonkes i de 20 oplæg, kan vi snakke videre om hvad vi gør.
Jeg ser hesten nødsaget til at oprette en tråd med følgende:
Bust hænder, x antal spillet, samt status.
Dealen vil være som følger:
0-100$ - 70/30 (efter stakeback)
100-300$ - 65/35 (efter stakeback)
300$+ - 55/45. (efter stakeback)
mvh.
PTP
Edit:
Der må forresten godt søges til 90mands nonturbo også.
2.5$ 180 mands turbo/90 mands nonturbo STAKE.
Jeg er frisk på dette stake, har for nyligt spillet disse games for stakers, begge gange med små overskud. Dog også kun 4x 2,5 og 5x 2,5.
Men føler mig topmotiveret, og er vil være klar til at bevise hvad jeg er værd.
Min QPR siger ikke så meget.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Isaksen19/poker/results/71661FA1FC6C4452855EF97983DE2DCA.html?t=2&rc=12906
GL med staket.
- Morten.
Jeg er også frisk til at giv det et skud.. lidt synd det skal være de turbo, da det blir meget skubbe poker på et tidspunkt!
QPR
Nick : fedorov71
Hey Panda...
Jeg er os frisk på, at gi dem et skud....Pokerman3333
officialpokerrankings.com/pokerstars/Pokerman3333/poker/statistics/2D72650827A64E3B86B8BD4F205B9C93.html?t=9&rc=465708
Som udgangspunkt er krosenda valgt.
Tak for alles søgninger =D
hvis den ikke er lukket er jeg sku super frisk.
Nick: Fumle20
Fumle20 opr
Puh, dejlige ansøgninger - kan godt være jeg vælger at tage et par stykker mere med! Kigger lige lidt ned i økonomien igen =D
doubble profil
Lyder sku hyggeligt :) Jeg er frisk hvis det har interesse :) !
OPR
Du skal lige have rettet dit link HMD.
Men er stadig interesseret i at få flere ansøgninger!
Det har du da ret i :) --> Done....
Super duper HMD.
Som sagt ser jeg lige hvordan det udvikler sig, er åbent for flere stakes - og nogle folk kan godt regne med en pm inden for de følgende dage :)