Player6 spiller 15/13 over 195 hænder, og har kun spillet 1 eller 2 hænder mens vi har været på ft. Han har længe sat med 5-10 bb uden at være ude og prøve at stjæle.
Player7 spiller 23/11 på de 36 hænder vi har været på ft, og er til den passive side så regner ikke med han kommer ind over med skrald.
Planen er at minraise kalde hvis Player6 kommer ind da vi kun skal bruge 27% eq, og folde hvis Player7 kommer ind.
Godt spot?
Hand Information
, 4000 BB (4 handed).
Table Information
Seat 5: hero ($63125) Dealer
Seat 6: player6 ($20674) Small Blind
Seat 7: player7 ($75798) Big Blind
Seat 8: player8 ($110403)
Dealt to hero
Preflop (Pot: $6000)
player8: FOLD
hero: ?
$2.50 180mans: ft stealspot?
Ved du hvor light p7 har en tendens til at calle af? - dvs. I forhold til shorties og ligeledes standard opens?
For reelt set kan du godt gøre som du siger - men aktuelt (hvis p7 er lidt tilbøjelig til at calle af) kan jeg bedre lide at åbne muligheden for p5 til at skubbe.
Derudover er det også altid relevant at vide hvordan du ses på det her ft.
Stealer du meget? Har du været til den løse/tighte side. Mv.
Synes ikke det er noget godt spot at stjæle i.
Player 6 er desperat og semicomitted og bør komme ind relativt light og player7 har en perfekt stack til at pushe og vores hånd er skidt.
Med mindre mit eget image er ultratight, v6 er en weak donk og v7 virker tight folder jeg altid her uden at tænke videre over det. Du har så været inde på at de 2 sidste forudsætninger måske tildels er til stede, men det kræver så i hvert fald også at vores eget image er knastørt.