bet365 er klar med deres glimrende promotion igen, hvor du kan få 250 kr. risikofrit livebet på kampen mellem Manchester City og FC Barcelona tirsdag aften, hvis du blot har placeret et væddemål på 250 kr. inden kampstart.
http://www.bet365.dk/extra/da/promotions/soccer/ch...
Tilbuddet er ligesom det plejer. Du skal placere op til 250 kr. på et væddemål pre-game, og når kampen er gået i gang, spiller du et matchende beløb på et hvilket som helst livespil. Hvis du taber dit livespil, vil du få din indsats refunderet, uanset om du vinder på dit første bet.
Det er helt op til den enkelte spiller, om man vil bruge sit risikofriespil på et højt odds, eller om man vil tage den sikre variant, og næsten garanterer en lille profit.
Et eks. kunne være at spille på 1. halvleg ender uafgjort, og når kampen er i gang, så spiller du på, hvem der scorer kampens første mål..
Andre gode tips til, hvad der kan spilles på for det risikofriespil?
Opret en konto her
Vær opmærksom på, at man ikke må spille på eks. uafgjort pre og så o0,5 (eller u6,5) live. Spurgte support inden om specifikt det bet, og de sagde, at det var ok, hvorefter jeg senere alligevel blev udelukket fra denne og andre promos :)
nothing878 skrev:Vær opmærksom på, at man ikke må spille på eks. uafgjort pre og så o0,5 (eller u6,5) live. Spurgte support inden om specifikt det bet, og de sagde, at det var ok, hvorefter jeg senere alligevel blev udelukket fra denne og andre promos :)
De to væddemål skal da vist spilles omvendt, da det er livebettet der er risikofrit. Jeg kan på trods af dette, ikke se i deres T&C at det ikke skulle være i orden.
nothing878 skrev:Vær opmærksom på, at man ikke må spille på eks. uafgjort pre og så o0,5 (eller u6,5) live. Spurgte support inden om specifikt det bet, og de sagde, at det var ok, hvorefter jeg senere alligevel blev udelukket fra denne og andre promos :)
Det giver sig selv, at du ikke må spille det. Du må godt spille u 6.5, men ikke o 0.5. Ved o 0.5 garderer du dig for gevinst. Hvis du taber på oddset, skal kampen blive 0-0, hvilket derefter vil give dig gevinst live. Derfor er du sikret en gevinst - det er forbudt. Ved u 6.5 kan kampen godt blive 7-1, hvilket ikke giver dig gevinst på nogen af væddemålene. Derfor må du ikke spille o 0.5 og uafgjort. Du må godt o 0.5 og sejr til et hold.
Hvad ser I som det sikreste pre-bet?
Redigeret af fiskeren d. 23-02-2015 18:06
City pre , City med flere live ;-)
Yaya touré er ikke med = City taber
Jeg er også blevet udelukket fra dette tilbud :(
Mikl, hvor kan du se, at du er blevet udelukket?
europaio skrev: De to væddemål skal da vist spilles omvendt, da det er livebettet der er risikofrit. Jeg kan på trods af dette, ikke se i deres T&C at det ikke skulle være i orden.
SebberG skrev: Det giver sig selv, at du ikke må spille det. Du må godt spille u 6.5, men ikke o 0.5. Ved o 0.5 garderer du dig for gevinst. Hvis du taber på oddset, skal kampen blive 0-0, hvilket derefter vil give dig gevinst live. Derfor er du sikret en gevinst - det er forbudt. Ved u 6.5 kan kampen godt blive 7-1, hvilket ikke giver dig gevinst på nogen af væddemålene. Derfor må du ikke spille o 0.5 og uafgjort. Du må godt o 0.5 og sejr til et hold.
Ja, de skal selvfølgelig spilles omvendt :)
Jeg ved ikke, om det giver sig selv. Dengang kunne jeg ikke finde noget i T&C, der forbød det, og da supporten sagde ja (endda af to omgange, da jeg ville være sikker), mente jeg ikke, at jeg gjorde noget forkert. Jeg ved selvfølgelig godt, at jeg var sikret gevinst - det var pointen med spillet :)
Må man spille AH på prebettet, det kan jeg ikk huske?
Hvis man taber sit Livebet og man får sin indsats retur, skal det beløb så omsættes X antal gange før man kan trække ud?
Langemand skrev:Hvis man taber sit Livebet og man får sin indsats retur, skal det beløb så omsættes X antal gange før man kan trække ud?
Nej.
Burde man ikke bare spille "livebettet" til sygt høje odds? hvis man alligevej får dem tilbage hvis man taber?
joachimdk skrev:Burde man ikke bare spille "livebettet" til sygt høje odds? hvis man alligevej får dem tilbage hvis man taber?
Det kommer jo an på, hvad man er interesseret i. Hvis man bare gerne vil score en mindre sammenlagt profit, så går man efter to sikre spil på begge bets.
Jeg går dog selv efter et højt odds på livebettet, da det er risikofrit ! :) Så det er er selvfølgelig bedst at tage det højeste odds live :)
Kan desværre ikke se kampen da jeg selv skal spille men Pre spillet er sat på flest kort til Man City :) kan først komme i nærheden af en mobil når der mangler 10-15 min af kampen så jeg skal finde et eller andet live på det tidspunkt ;) Håber city er foran så jeg kan spille på Barca :D
Henze05 skrev: Det kommer jo an på, hvad man er interesseret i.
Hvis man bare gerne vil score en mindre sammenlagt profit, så går man efter to sikre spil på begge bets.
Jeg går dog selv efter et højt odds på livebettet, da det er risikofrit ! :) Så det er er selvfølgelig bedst at tage det højeste odds live :)
Vil du afsløre dine bets? Er selv fodbuldbums, og vil gerne have en jeg kan kopiere :-)
fiskeren skrev:Hvad ser I som det sikreste pre-bet?
Odds mæssigt er det Nej til at der bliver scoret selvmål - Er dog i tvivl om Demichelis spiller, for hvis han gør så skal jeg satme ikke have nogle penge ud på det bet ;)
Demichelis skal bare holde sig væk fra den bane.
Guldmageren skrev:Demichelis skal bare holde sig væk fra den bane.
Håber faktisk lidt han er med. Jeg har valgt at spille City til at få flest kort +2 til 1.22
Med Demichelis på banen bør det være money in the bank ;)
Husk også at scandic har en 200 kr. bonus på CL og unibet tilbyder odds 7 på ManU eller 5 på Barca i aften :D
Kan det passe at hvis man sætter 250 førkamp, så kan man reelt sætte en flad 50'er på live oddset. og hvis jeg taber det første får jeg de 250 igen?
er måske lidt langsom, men læser fra OP at det skal være matchende men læser jeg ikke hos Bet365.
På forhånd tak
Nej, det er live bettet der er risikofrit.
fuck sake, Demichelis starter inde :(
City's Twitter
TEAM NEWS @MCFC: Hart, Zabaleta, Kompany (C), Demichelis, Clichy, Fernando, Milner, Nasri, Silva, Dzeko, Aguero #MCFCB
Jeg var også i tvivl, men livebetter 250kr bare for at være sikker. Kombinerer det med promoen på Unibet og spiller 1, X og 2 og sikrer et overskud uanset resultatet. Dog bliver overskudet som en bonus, hvis det er bettet på unibet der går hjem.
Før: Begge hold scorer 1,57 Live: Præcis 10 hjørne odds 8
Guldmageren skrev:fuck sake, Demichelis starter inde :(
Han spiller da noget bedre end Mangala.
Prøvet City får over 2,5 kort @2.20 prematch
1x pre og city live
gogogo
Pre: Messi to score 2.10 Live: City 4.00
Pre : Over 0,5 mål Live : X/X halvleg/fuldtid @ 4,75
Redigeret af ShadeStar d. 24-02-2015 20:57
Røg ude på præcis 11 hjørne til 8,5 går dog noget trægt
spillet 1x som 250 freebet til odds 3,40
Ærgrer mig over, at jeg ikke have lidt tålmodighed og først bettede da Shitty kom bagud, så have det gratis bet heddet 10 ctr 3,75 ;)
Ved i om pre bettet må lukkes før tid?
Red. : Har fundet i betingelser - det må det ikke
Redigeret af Finidio d. 24-02-2015 21:45
Live bet City først til 7 hjørne odds 6
blunder skrev:Røg ude på præcis 11 hjørne til 8,5 går dog noget trægt
Nu går det alt for stærkt!!!
Kun en øv
Redigeret af Guldmageren d. 24-02-2015 22:19
Ik flere hjørnespark tak.
Kom med et kort eller et mål til City tak!!!!
blunder skrev:Ik flere hjørnespark tak.
Møg at give så dårligt et hjørne :(
YES DER KOM KORTET!!!! Vigtigt
Hahah synd for dem der havde Messi
Guldmageren skrev:Hahah synd for dem der havde Messi
Ja jeg troede Messi Any Time til 2.40 var guld værd :( Godt det bliver refunderet.
nogle der ved hvor lang tid der går med det refundering kommer det med det samme eller går der et par dage?
Kan bare lære at læse. Indenfor to timer efter kampen er slut hvis andre ikke vidste det.
Repsak skrev:nogle der ved hvor lang tid der går med det refundering kommer det med det samme eller går der et par dage?
De plejer at være ret hurtige. Jeg har dog prøvet at jeg måtte vente til dagen efter.
not me.
Redigeret af AtillaWP d. 24-02-2015 23:07
forkert tråd
Redigeret af Jones d. 24-02-2015 23:20
Jeg har for en sjælden gang hoppet ind og oddse, og da jeg skal udbetale herefter skal jeg have fat i info såsom; Bankfilalens addresse, IBAN og BIC kode? Nogle der har en ide om hvad og hvor jeg finder dette?
De ting burde du kunne finde inde i netbank under kontooplysninger.
Guldmageren skrev:Hahah synd for dem der havde Messi
Jeg spillede i pausen, ingen mål før 70 min.
Det mål i 69 min, vil jeg altså også godt have lidt medynk for - heldigvis gik mit kvalificerende pre kort bet hjem.
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|