Så tog man lige sin 2. toursejr. Det var lækkert :) Godtnok kun en entry til 250.000 Weekly Final på Bossen og 22 fra start.
Men, for satan. Det var stadigvæk specielt.
Det nye år starter godt :) Har også taget 5 BI på NL10 idag.
250.000€ kval vundet!
Det er så rigtigt nok. Så regner jeg måske med lige at rykke et limit op eller to. ;)
Nej nej. Dog ikke :) Der var 29 til 4. pladsen. Og så var der så 3 entrys til Weekly Final.
Men, ville vinde den. Min 2. toursejr i 3 år, så det var også på tide med en topplacering. :)
Grats! Fortsæt med din (tilsyneladende) gode disciplin!
@ SuperSennels
Har døjet en del med disciplinen før hen. Har været regular på NL50 hos CDPoker, men pga. mangel på økonomiske ressourcer i en sommer cashede jeg det hele ud. Og så har jeg ellers lavet en del deposits, som jeg har kunne køre på i et par måneder, hvorefter så at gå broke. Nu har jeg så endelig taget mig selv i nossehårene og snøvlet mig sammen til at holde BRM og arbejde mig stille og roligt mod NL50 igen, igen.
@ Otten1
Ty, gg ;)
@ kentkay
Det ved jeg så ikke endnu. Der er ingen præmiefordeling. Men, der er vel nok en større sum til 1. pladsen :P Som sædvanlig. Haha
Grats, sir! Good luck i den turnering.
Var også ligeved at hive et sæde til SM i en kval - men 3 2outere i HU spillet gjorde det lidt svært...
X