25000$ freeroll i aften på NordicBet.... held og lykkke...
25000$ freeroll i aften!!
ingen krav, massere af deltagere...1200 registreret lige nu... starter 19:30
EV på $2.5, hvis vi antager at vi er noget bedre end de andre, så har vi nok en EV på $5 stykker. Den varer næppe mindre end 7 timer, altså en EV/hour på under $1, jeg tror jeg springer over :)
he he, tror dog overhovedet ikke på at der bliver fyldt op...
Det er jo ikke "hele" prima der kan spille denne her...
Jeg tror ikke engang på at den bliver fyldt halvt op...
øv.. kan åbentbart ikke downloade det:-(
får denne meddelelse:
NordicBet er ikke et gyldigt win32-program
Hmm... nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det?
hehe:-)... har XP:-)
men fik min nørdede svorger til at fikse det for mig- det var noget firewall-noget:-D
Hvor mange er der med nu? Skal lige overveje om det er værd at gide hente software ned på ;-)
Er det et primaskin?
det ER primaskin, og der er pt. tilmeldt 2850 stk. penge til 130 fra 25$ til 5875$ til vinderen.
Foreslår vi opdaterer chipcounts løbende i denne tråd, det er lidt mere interessant, når man kan følge med i hvordan det går os pokernettere!
gaaaaab et tight bord.....
jeps, jeg sidder to til venstre for dig clawfinger. hvad er det for noget single betting du sidder og laver, håbede du prøvede at fremprovokere et raise, men jeg tog fejl :)
hehe... havde 99, gad ikke kæmpe med dig.....
så du hvor hurtigt jeg foldede den ;o)
av... A10?????
tja, han var short stack besluttede mig for at jeg mindst havde 8 outs + en bagdørs flush. og i bedste fald havde 12+flushen. så de sølle 450 mere for muligheden for at han folder.
klart... jeg keder mig med de her kort... det koster ;o)
sorry, kunne ikke lide floppet, ville ikke havde dig til at trække en spar mere.
hehe. hey mit AT spil har da fået løst bordet lidt op, så det var godt givet ud. :P
ja, nu er der da lidt action - ærgerligt jeg er ude om lidt
øv, ramte eller flushen
baah. kunne overhovedt ikke forstå hans preflop raise, troede jeg kunne få den.. men måske forstår jeg bare ikke at spille freerolls :)
jeg forstår slet ikke hans spil..... gi mig de chips *S*
tja, hvis ikke jeg har haft dem inde inden, så kan du bare raise min blind, den er jeg jo nødt til at spille :P
Argh ude ... AJs mod A9off, rammer A på flop han rammer sin 9"er på turn, var ellers godt ved muffen men sådan går det når ikke holder sin strategi!
Nice ryger ud med AA mod K9 off
Frit efter hukommelsen
Blinds 100/200
Stacks:
Mig ca. 7000
Villain: 32000
sidder på knappen og er kun en der flat kalder til mig og BB er allin med 145chips og jeg reraiser potten ca. 800
Flop kommer 39j rainbow, jeg better 1200 villain reraiser til 2400 og jeg går allin, villian kalder.
Turn viser en dejlig 3er som efterlader villain med 2 outs, og river kommer helt uden tøven 9.
Bushen -
Har lige tabt 60$ i et cash game på PRÆCIS samme måde!
Hvem kalder et all in på 50$ med K9 på et flop der hedder 3 - 10 - 9 rainbow ??
Det gjorde han i hvert fald, og som en våd klud i ansigtet rammer der en 9er mere på turn,
AAerne knaldet igen!
Tror bare jeg holder med poker i aften, for at undgå at tilte for meget ....
sorry det var mig... heppede faktisk på den med 333, for du havde alligevel fået de fleste chips...
Nice ryger ud med AA mod K9 off
Frit efter hukommelsen
Blinds 100/200
Stacks:
Mig ca. 7000
Villain: 32000
sidder på knappen og er kun en der flat kalder til mig og BB er allin med 145chips og jeg reraiser potten ca. 800
Flop kommer 39j rainbow, jeg better 1200 villain reraiser til 2400 og jeg går allin, villian kalder.
Turn viser en dejlig 3er som efterlader villain med 2 outs, og river kommer helt uden tøven 9.
jeg er stadig med har ca 7000 chips så der skal snart ske noget
Jeg må kommer med en pinlig indrømmelse, jeg havde lige netop oprettet mig som bruger, så jeg var ikke kendt med softwaren, i anden hånd der får jeg nutstraight på turn, men kan ikke finde ud af at bruge slidebaren til at bette, så da jeg for advarslen om at jeg kun har 5 sec til at reagerer, går jeg all in, og resten at bordet folder selvfølgelig, derefter fik jeg selvfølgelig absolut intet af kort de næste 4 levels (selv om jeg er tight så er det altså yderst sjældent jeg ikke for en brugbar hånd i løbet af 4 levels), derefter smed jeg 1/3 af stacken ind med KQ, men fik et hav af callers, og da jeg missede floppet fuldstændigt så folded jeg den.
Til sidst så lowstacked jeg måtte gå all in på 79s hvilket selvfølgelig gik galt.
Sikke noget.
ude #299
jeg hænger også på endnu, men det er sku lidt døde kort jeg får smidt i hovedet
tror i ikk at ham dér nordigwinner arbejder for Nordic Bet??
tror i ikk at ham dér nordigwinner arbejder for Nordic Bet??
så røg jeg ...
Sidder med 99.... kalder blind på 3000.... flop: Qh 9h 4c..... raiser 8000 en kalder turn 6s raiser all in 8500 han kalder river 3h... han viser flush med kh5h....Hader sådan nogle draw spillere..:D nå men fik da $25:D