nogen der kan overføre 200dkk(27$) på stars så sender jeg 250gennem netbank.. kenjan har gjort det før så er til at stole på..
250dk for 200
heh.. 27$ er vist 150 heh.. men ja om nogen overfører 30$ overfører jeg 250DKK
hvad er meningen med det, når det eneste du gerne vil er at stake folk.
hermod @
hvad er meningen med livet ?
zinkha-punk er 100% til at stole på... har handlet med ham før..
vil du ikke købe lidt flere nu hvor du er igang? hvor lang tid går der med en overførsel fra danske bank til nordea, for så kan jeg godt klare det. sender dog først når de står på min konto
skal bruge dem nu, sender 100%
så kan jeg ikke hjælpe. præcis de ord sagde den sidste jeg byttede penge med nemlig også.
du om det, er heller ik let at stole på vildt fremmede..
men har gjort præcis det samme med "kenjan" og han har ik klaget..
send mig 30$ på stars og jeg sender 300kr gennem netbank, lige nu :)
ingen?
færøsk bank, er 100% til at stole på
Hvorfor er det du ikke selv overfører, hvis du alligevel kan betale med netbank med det samme?
fordi det ta´r op til4 arbejdsdage til pengene står på poker kontoen med netbank.. gider ik vente så længe
ja, det er jo nogle der ødelægger det for os andre hehe
ingen der kan ?
forkert tråd :-)
mangler du stadig??
skal man være verified eller noget på PokerStars ellers kan jeg da gøre det..
Dan
tror nok du skal ha´ penge på din PokerStars konto for at overflytte penge til en anden bruger :(
altså jeg kan godt gøre det - men først når de står på min konto. det ser ikke ud til at det at nogen gider ellers
gir du så lige konto nr. i PM ?
Hvorfor overførte du så ikke for 4 dage siden?
mangler du stadig kan jeg godt hjaelpe men de 30$ bliver foerst overfoerst naar de jeg har modtaget de 250 DKK. Har danske bank
ingen der kan gøre det i dag ? har gjort det før med "kenjan" og han er ik sagt noget om at pengene ik er dukket op.. 27$ på stars og jeg sender 200dkk
20 $ nu og jeg sender 200 med net bank med det samme !
det er double op:)
hvis du kan få en person herinde, til at sige god for dig - som jeg kender, skal jeg sende dig alle de $'er du lyster til den kurs :-)
granaten11 og kenjan er de 2 eneste jeg har handlet med herfra, ved ik om du kender dem ? :)
Hvad fanden er der med folk. Det er da for sygt at overvære det der, at folk gider tage sådan en overpris er da helt latterligt.
Hvor er kærligheden henne
ellers er der jo ingen der gider, og det er fint med mig, skal bare ha dem på før weekenden :)
Det jo ganske normal risiko kalkulation. Der er jo decideret dumt at overføre penge til en vildt fremmed(og tage risikoen for ikke at få dem igen) hvis det ikke var lidt og tjene på det.
ja lige det! men hva siger du "msm89dk" har du ik fået PM ?
jeg goer det gerne men ikke 20$ til dig foer jeg kan se de er gaaet ind paa netbank
gider ik vente til på mandag, det er jo derfor jeg gir dobbelt så meget !
virkelig ingen ?
er der virkelig ingen der kan flytte 20$ og jeg sender 200dkk ?
seriøst ingen der kan til kurs 10 ?
Sorry - har ikke lige været på PN siden. men jeg kan heller ikke hjælpe når det skal være før weekenden. Men kender du seriøst ikke nogen der har et visakort, som du lige kan smutte over til?
har brugt andres visa før, på f.eks everest og mermaid, men så har de lukket kontoen fordi at det ikke er mit kort, så gider ik at få min stars konto lukket..
du tjener jo 100dkk på det
ingen der kan?
ingen der vil ha 100kr ?