Som topic:
Køber 250$ på PS, shipper 260$ tilbage i morgen! eller ved overførsel til Nordea (igen, stadig først i morgen)
Har handlet med blend84, streamer og axfaxf herinde fra før.
Nick iLuvPenguinz
250$ Købes på PS.
Gerne ASAP, skal bl.a. bruge dem til DEG.
Anyone? 10min til start.
Mindre kan godt gøre det, men helst 250 if possible.
U got PMed
Mikkel@
Svar lige på PMen?
Andre må gerne melde sig såfremt jeg ikke lige hører fra Miikkel
Wich i dont..
EDIT: mere brok.
Hvorfor vil folk dog gå ind og skrive sådan noget for så at tro det er fint hvis de tjekker 2 timer senere.
Mega tilt, så irriterende sådan noget.
Enten vær på PN eller lad vær.
No offence, men det virker altså også lidt suspekt du er så desperat efter at købe de $$ når du trods alt først kan betale i morgen.
Du spammer som jeg sjældent har set nogen gøre det før, og der er ikke rigtigt nogen info i din profil. Der er ingen der siger god for dig, og ser udtil du tit søger disse handler. Der er desuden ingen forklaring på hvorfor du ikke selv kan depositte i dag, men du kan jo tydeligvis i morgen, etc etc. Gear lidt ned mester, der har allerede været alt alt for mange scamsager på PN, så accepter tingenes gang, eller fix da for pokker en bank, som gør deposit til den nemmeste ting i verden (brug alternativt neteller/MB w/e).
Flaske@
I nose, jeg bliver bare lynhurtig ultra pissed over småting :D sry det bare mig og det ved jeg godt...
"Har handlet med blend84, streamer og axfaxf herinde fra før."
Disse handler har alle gået smooth.
Jeg får først penge ind i morgen derfor jeg først betaler der.
At jeg vel burde anskaffe mig noget andet end V-Electron kan jeg snart godt se... Hmmm
@iLuv
Som skrevet var det bestemt ikke ondt ment, jeg dømmer skam ikke folk før der er en god grund til det, ville bare gøre opmærksom på hvilke faktorer der kunne spille ind, især med henblik på de seneste scam episoder her på siden (og andres sites for den sags skyld). Da jeg ikke kan være behjælpelig med $$, tænkte jeg at jeg ville prøve med almindelig ord (selvom de helt sikkert ikke er ligeså meget værd :P).
Haha det sgu fair nok man :)
Ha en god aften Flaske!!
Her er vi stadig vågen :)
Ja?
Du kan evt shippe PM hvis du spørger siden du måske var interesseret.
Igår søger du også $ og vil også betale torsdag....
www.ludomani.dk
eller
www.jegscammer.dk
Pick one...
Lol.
Mr_K ja det gjorde jeg, og der blev købt og solgt igen?
Forstår bare ikke hvordan du kan vurdere hvorvidt jeg er vindende eller tabende? Du har jo mit nick så du kunne starte med at søge mig op på samtlige sites på OPR og SharkScope det var da en start.
Btw hvordan jeg får cash ind og ud kan da være ret ligemeget for dig? Sålænge jeg ikke misbruger et site (eller mere dets brugerer)..
Det kræver ikke andet end at du måske fravælger kategorien Pengesager når dette tydeligvis ikke har din interesse.
Btw gjorde du det tror jeg du ville blive en smule overrasket enda...
Pengesager handler om en del mere end random people der skal købe $.
Og ja, jeg brækker mig snart over $ købes indlæg.
Mr_K.
First line@
Det har du meget ret i! Men det er uden tvivl en del af det.
Second line@
too bad :(