Jeg vil gerne stake en til flere med op til 250$ til noget sng enkeltbordsspil - jeg har allerede gang i et par stykker og det ser fornuftigt ud. Men klog af skade har jeg en lang række krav der skal opfyldes før jeg shipper pengene ... men er du interesseret så kig en gang her på min blog:
livesjuften.dk/sit-and-go-staking-250-20-til-40-oplaeg/
250$ stake til sng - mange krav :)
GL, ansøger ikke selv.
Ville dog også spille 10+ borde ;)
Synes ikke rigtigt jeg kan komme ind på dit link?
Men gl til dig og hestene :)
Gl, dog tror jeg - hvis man må komme med kritik - at pausen på 30 min. med 3 sngs uden for pengene godt kan afskrække folk. Det er jo ikke unormalt at det sker, slet ikke! :-)
Held & lykke med at finde en solid spiller.
Mvh.
Steffen
Linket skule virke fint nok - men der har vist været bøvl med serveren i løbet af dagen så måske derfor
@slclausen du har fuldstændig ret i at det ikke er unormalt - men det er min erfaring at man måske lige kommer lidt tættere på sit A-game når man har pustet ud på eksempelvis 3 bobbel pladser ... Det er så vigtigt at have fuld fokus i det endgame spil - det er her forskellen på vindende og tabende sng-spillere er ... det har jeg selv lært på den dyre måde :)
Endnu har ingen ansøgt og det er jo nok et tegn på at jeg er for "skrap" men så er der jo altid et eller andet black jack spil system man kan prøve af istedet :)
Var nu ikke fordi jeg ville søge, var bare nysgerrig med de mange krav ;)
Synes nu ikke du er så skrap igen.
Men som Clausen er inde på, så kan man jo sagtens komme uden for pengene 3 gange i træk, men 30 min pause er jo selvfølgelig ikke så galt.
Så er der det med max. 3 borde....Synes det skal være enten 2 eller 4, da 3 ser mærkeligt ud hehe
Men gl med at finde den rigtige :)
Synes nu du er helt fair - GL med projektet!
Kunne godt finde på at søge.. Men SKAL der spilles fr??
Hey.
Søger ikke, jeg faldt dog over 'Hvis du ikke kan finde idioten ved bordet, er det temmeligt sikkert dig der er den'.
^Det er ligegyldigt, men synes det er dårligt formuleret :)
super stake. Reglerne er helt okay, tænker stadig over dette........
gl med dine heste mester
der må ikk spilles mere end 3 borde af gangen, og man skal holde pause hvis man ikk casher i 3, samtidig vil du gerne have hesten skal kunne spille en bonus fri?
Ellers fint projekt, og GL med at finde den rigtige hest !
@kaaex - jeg kan godt se at det måske konflikter lidt - men det har nu kunnet lade sig gøre for 2 andre jeg har staket på lignende vilkår. Bonussen er så ikke så vigtigt i den sammenhæng - så længe der er +roi
@ Jannik_pro om der skal spilles fr?? - tror du mener fri - net det er ikke et MUST men det er ofte her det for alvor giver noget med at spille sng lowstakes
@ kentkay du har ret - det lyder ikke helt mundret - håber dog du forstår hvad jeg mener :)
@pokkers77 ja 3 er et dejligt skævt tal - men jeg kan også leve med 4 hvis det passer bedre til de regelrette
@Knnknn
FR= fullring.