jeg er med, nogen herfra?
btw, andre der har problemer med lobbyen?
250k prima
jeg er med... har også problemer med lobbyen...
okay, det er herre nedtur:-( men gl ........ Jeg ryger nok hurtigt ud, det gør jeg hvergang jeg laver et indlæg
Der har været store problemer med lobby'en hele ugen, der er ca. 2250 med, selv om den kun er nået til at registrere ca. 1600, røv irriterende, når man nu lige tænkte... mums.. stort overlay.. :-(
okay sygt!!! Jeg køre den gode stil fra igår med at smide 1000 chips hurtigt:-)
me2
Det går da helt fantastisk!!! nu er jeg lige blevet smidt af deres software:-(
Hvornår for de den skide lobby op og køre normalt. Jeg kan ikke engang joine nogle borde nu. Argh!
$250K GTD turneringen står bare og "skal til at starte" hos mig. :-(
samme her....
hvad kan man regne med?
Jeg kan stadigvæk godt se den ude i deres Lobby, men jeg kan ikke logge ind på deres software
er færdig med prima, har været problemer derinde i en lang periode.
Sidder i deres 5000$ gt, med 10k chips og ude af stand til at logge ind. :\
Guti, da den startede stod der 1400 entrants. Det er et ret pænt overlay
Hmm, hvem kan komme med eksempler på, at Prima har lukket turneringer i tilfælde af overlay?
Noget siger mig bare, at det er langt fra første gang, at der 'pludselig er noget galt'. Jeg har spillet meget på Prima og har sjovt nok aldrig oplevet det, med mindre der var overlay.
Jeg gad nemlig have fat på dem og lave en historie.
Mvh,
Jonas Hüttel, Ekstra Bladet
Jeps.. men lobbyen var ikke opdateret, der var mindst 2250 deltagere.
Oh jeg så forkert... havde læst en besked tidligere som jeg troede Guti kommenterede på men nu gik det op for mig at den besked var skrevet af.... Guti... =) my bad
Lige meget hvor meget eller lidt overlay der måtte være i denne turneringen har de ikke lukket ned på den baggrund.
Jeg kan personligt ikke logge ind overhovedet tænk på hvor meget rake de mister når det hele er nede.
fuck prima det er så dårlig stil det her....
Det er jo som i gamle dage for 2 år siden når der var kæmpe overlay i deres søndags 100k... hvor det efter 1-2 timer pludselig gik ned...
[Observer]SevvyS> i got off the phone with them.. al tournies will resume where they stopped. with all chips in order.
[Observer]backnight> don't know
[Observer]everland> when?
[Observer]Kahler> nothing have been blinded away?
[Observer]SevvyS> nothing wil be blinded away
swe9vik> log in again ?
[Observer]SevvyS> it will happen automatically
Lyder det ikke usandsyligt?
Det lyder jo godt, men sys' det virker skummelt anyway. Der er ingen supportere der kan give en ETA.
@Mfrandsen
Prøv at læs tråden stille og roligt.. der var IKKE 100000 i overlay..
kan i andre komme på?
Det er sket rigtig mange gange i denne uge. Men for nogle folk så kører turneringen godt nok, og andre kan slet ikke komme ind. Så tror bare man bliver blindet af.
"Det er sket rigtig mange gange i denne uge. Men for nogle folk så kører turneringen godt nok, og andre kan slet ikke komme ind. Så tror bare man bliver blindet af."
Lyder jævnt skidt.
You are allready logged in, når jeg prøver.
*EDIT* Kan logge ind nu men ingen turnering at finde.
jeg kan godt komme på nu, men kan ikke se den tour, og 5min efter bliver jeg smidt af deres software igen
nu er min turnering genoptaget
Paul G: We believe it has been canceled and you should receive a refund for your tournament entry.
I samme sekund går den i gang igen hvor den slap. LOL
crap, jeg ville heller ha haft mine penge igen, er nede på 900:-(
Blir sgu en lang nat nu, efter det er forsinket 2 timer
Udover vi sidder med 11k chips og de starter ved lvl 1 igen. 10/20. Lobbyen er helt i dammen. ffs prima
det holder bare ikke
surt man ik noget at melde sig til den. ligger på average men ville heller ha haft de annullerede turneringen, så man ku komme i seng
Jeg havde også meldt mig til en $10+1 rebuy-turnering. Der fik jeg dog mine penge tilbage.
@Guti14
Ja, den ville være nice at spille med i. :-)
This tournament has been cancelled. (5000$gt) Har fået ~200$ for de chips jeg havde.
@Guti
Ja, så det godt og kom sekunder for sent.
Ja det en god turnering men det er unlimited rebuy, så det bliver uden tvivl en vanvittig første time.
har noget været ude for en turnering er gået ned, for så at blive omstartet 2 timer senere? blir en lang nat, især når man skal møde kl 0700
nope!!! Jeg skal møde kl 9, men det betyder ikke så meget jeg er snart ude, jeg skal slet ikke ta det her seriøst!!!
endelig er jeg med igen, har været på 900, 1800 og 600 osv, men efter 2 gange QQ er jeg på 4800:-)
hvordan ser det ud for jer?
Jeg har os lige dobblet op 2 gange med kk og så aa så er nu på 5400
og så aa igen mod samme mand som var chipleader på mit bord for kort tid siden, er nu på 11000