** Hand # 2438737489 starting - 2009-02-22 16:16:49
** Great Divide 2 [Hold 'em] (25.00|50.00 NL - Cash Game) Real Money
raisingisfun sitting in seat 1 with 5156.00
pertos sitting in seat 2 with 5219.00
Domcee sitting in seat 3 with 4059.00
PakolaisTV sitting in seat 4 with 5771.00[Dealer]
FunJohn575 sitting in seat 5 with 9313.50
JPSissy01 sitting in seat 6 with 10064.56
FunJohn575 posted the small blind - 25.00
JPSissy01 posted the big blind - 50.00
** Dealing cards to FunJohn575: Q♥, A♠
raisingisfun folded
pertos raised to 150.00
Domcee folded
PakolaisTV folded
FunJohn575 called - 150.00
JPSissy01 folded
** Dealing the flop: 9♥, A♦, 5♣
FunJohn575 checked
pertos bet - 300.00
FunJohn575 raised to 855.00
pertos called - 855.00
** Dealing the turn: 4♣
FunJohn575 bet - 1255.00
pertos called - 1255.00
** Dealing the river: K♥ 4600 ish
FunJohn575 went all-in - 7053.50
2950 effektivt på river
pertos er reg på disse stakes, jeg har nyt nick så han kender mig ikke + jeg ikke har meget på ham , ingen dynamik udover vi sidder på 2 borde sammen. Jpsissy er kæmpe donk er en af grundende til jeg flatter pf. kritik af alle post flop linjer er velkommen.
2550 6max AQ flatted
Klart over mit limit - men:
Uden dynamik er TP2K imo ikke en hånd man bør opsøge en stor pot mod en reg med - på mine limits anyways.
Med CR vælger du den flop linie der giver størst sandsynlighed for en stor pot.
Min standard her vil være check-call flop og lead turn (med ideen block) hvor jeg kraftigt overvejer fold til raise. Dette skaber som regel en fin potstørrelse for TPGK - med plads til at check-kalde de fleste riverbets.
syntes du spiller den perfekt...
Jeg kan også rigtig godt lide det...
Synes også du spille den helt perfekt..
Kan slet ikke se hvad der slår dig, som ikke reraiser dig igen på floppet..
Og dit river shove, minder sku om noget maniac bluff forsøg agtigt noget..
Så thumbs up..
@hahila
Jeg vil gerne spørge dig om noget.
Jeg tænkte på om det altid er rigtigt at re-raise på floppet når man har AQ og floppet kommer A♥7♣7♦ jeg kendte ikke modstanderen,han raisede fra UTG og jeg kaldte i UTG+1.Jeg endte med blot at kalde hans c-bet.(Hånd fra igår)
Mvh Simon.
Spillet var NL200 6max.
Håber at jeg ikke ødelægger din tråd.
Villian havde A9s og ramte sin 9´er på turn og bød halv pot.
River var blank og villian gik all-in
@ST
Nu er der jo forskel på at have possition og dermed bare kalde et c-bet og check-raise.
Men til dit spørgsmål: Nej det er ikke altid rigtigt.
@MichaelS
Hvis jeg havde re-raiset ham på floppet ville han sikkert folde.
Men tak for det,jeg havde aldrig forventet at han havde A9 der.Troede ententlig at det var noget ala 1010 JJ QQ KK AQ AK fra en UGT Raiser.
Argh det er nok en lidt for lille range at sætte på en utg raiser, selv fra en der fx spiller 24/20 eller lign.
Nu ved jeg self ikke hvad villian spiller i din hånd, men de skal godt nok være stramme hvis de kun har den range.
@op
tjah, umiddelbart fint spillet, specielt fordi turn åbner op for to realistiske bagdørsdraws, som du kunne have samlet op og misset på river.
@ st og michaels
smut nu et andet sted hen og diskuter dén hånd
enig ifht bagdørsdrawsne men betaler han river med AJ-A6 jeg føler jeg overrepper min hånd når jeg c/r et tørt bord som jeg skyder 3 barrols på. men samtidig kan turn ikke rigtig gøres anderledes og synes der er mange made hands i hans range som checker river bag ved mens han VB alt som er bedre end AQ ish.
Derfor skubber jeg egentlig mere fordi jeg ikke har et bedre alternativ
Jep, havde faktisk først skrevet wp, men samtidig sat spørgsmålstegn ved om en sane villain betaler af her med et svagt es på river.
Men jeg mener at netop fordi der dukker drws op på turn, og river blanker totalt kan villain nok godt overtales til et call.
Og ja, som spillet ville det jo være helt væk at c-f eller c-c
Jeg syntes det ser fint ud - alternativ linie der måske giver mere value mod en tænkende villian kunne være c/c, c/c, c/(c/r) - cr river er oplagt hvis turn går check check.
Du kan ikke reppe nogle semibluffs på det board, og overspiller helt vildt af den grund. Kan slet ikke lide det. Slet ikke mod Pertos der vel er i den solide ende.
Har ikke læst de andre kommentarer udover de 2 nederste, men altså jeg er fuldstændig enig med IWS - Du overrepper din hånd alt for meget. Man kan måske argumentere for, at du er ekstrem polarized, hvilket er godt for din hånd. Problemet er bare, at der absolut ingen dynamik mellem jer er, så jeg kan ikke forestille mig, at han nogensinde caller river med hænder, som ikke har dig slået.
@sasuke med C/C linjen hvilke rivers vil du så CR og hvilke vil du C/C?
Eller er det bare mere hans sizing/timing vi er ude i om C/R er bedre end C/C?
Jeg er også på CCx3-holdet... tror meget sjældent, at du bliver betalt af her på 3 streets mod A10/AJ, og din FE begrænser sig til at skubbe villain af en split.
Som spillet tror jeg i øvrigt, at villain dukker op med varerne 9/10 gange, så tror du skubber skillingerne ind i en monster i billetten!
yeah cc 2 til 3 gange - det hjælper også dine TT og A5s sikkert til showdown oop.