25/50 live @ Munkebjerg

#1| 0

Jeg sidder og spiller 25/50 på munkebjerg efter jeg røg på boblen i deres tournering (49/50) :D

Hånden udspiller sig efter et par timer, der sidder et par regulars ved bordet og ovenstående villan er "Balle" TAG/SemiLAG god spiller, ved hvornår han er foran og kan folde gode hænder... Altså en solid spiller dog normalt ret straightforward. SLOWPLAYER IKKE!

Eff. stacks... Han sidder med 15-16k og har skrubbet godt, det samme har jeg og jeg dækker ham marginalt.

Han åbner til 300 i MP, en semifisk (Overspiller sine hænder meget) der har haft ret meget uskrub caller samt en LAG og jeg tager et flop med T9

Flop: 995 1200

Hero: Check
Villan: Bet 750 ( Har ham på et overpar her )
Fisk: Instant call ( Er her sikker på han har noget 56 SC halløj)
Hero: Call 750 ( Her laver jeg selv en fejl, jeg burde raise især når vi er så dybe)

Turn: Q 3450

Her er jeg så helt med på min linje er fucked, så hvis han har KK-AA vil jeg bette svagt og så hvis han caller CR river pga. han ikke tror jeg har trips 9 og derfor kan valuebette mig..

Hero: Bet 1250
Villan: Raise til 4500 ret hurtigt
Hero: Puke
Hero: Pukes again
Hero: ????

Hva nu, ved godt at det ville være bedst bare at openbette floppet eller CR, men denne gang blev det den passiv / sneaky linje... Hvad har vi villan på, hvad gør vi når vi er 3+ buyins dybe?

23-11-2006 11:39 #2| 0

Turnbet er forfærdeligt

CR turn havde været bedre imo

Som spillet call turn og håb på at fylde op

- Tox

23-11-2006 11:51 #3| 0
OP

Jeg prøver at reppe en KQ,QJ like hånd.. For nemli at komme ind med et monster CR VB på river

Er vi enige om at jeg med min linje ligner en QTs-AQs like hånd og hvis han har overparet og river er brick han vil VB alle overpar hvis checket til?

Og hvis han har overparet / air er jeg ret sikker på han ikke raiser turn igen da han burde være lidt bange for fisken i baghånd?

Du må gerne kommentere hvorfor du syntes det er ringe, det jeg var bange for var nemli at hvis jeg prøvede at CR at den blev checket rundt da villan sikkert var bange for mig der CC flop og bange for Fisk i baghånd der bare caller og hvis fisken så bare har to par med den femmer checker han self. også turn og det er lidt træls...

23-11-2006 11:59 #4| 0

@ Alex

"Er vi enige om at jeg med min linje ligner en QTs-AQs like hånd og hvis han har overparet og river er brick han vil VB alle overpar hvis checket til?"

Det tror jeg ikke du skal regne med imod Balle - hvad tror du han tænker når han ser du kalder hans nakkedrag - det er IKKE rart for ham og der er rigtig mange kort der udtørrer din action imod AA,KK

Han skal næsten sidde med et af de højeste pp før han skyder river igen.

"Du må gerne kommentere hvorfor du syntes det er ringe, det jeg var bange for var nemli at hvis jeg prøvede at CR at den blev checket rundt da villan sikkert var bange for mig der CC flop og bange for Fisk i baghånd der bare caller og hvis fisken så bare har to par med den femmer checker han self. også turn og det er lidt træls..."

Fint argument for at CR på floppet... men nu hvor du har valgt bare at smoothcalle mener jeg dog at du er tvunget til at gå efter CR på turn.

Udover det tror jeg han checker bagved med rigtig mange hænder på river - hvilket taler for at man måske skulle overveje et shove på turn for value og håbe han sætter dig på et draw? Men det er formentlig for langt ude til at der er value i det play da floppet var så ukoordineret.

- Tox

23-11-2006 12:46 #5| 0
OP

Ad lorte PN, krakkede dengang jeg havde skrevet et langt indlæg...

Skriver det måske senere iaften igen, hmm

Essensen var at Ball ALDRIG caller et all in med en dårligere hånd...

23-11-2006 12:48 #6| 0

@ Alex

I know... men jeg tror der er nogenlunde ligeså meget value i den linje som det skråplan du er ude på..

23-11-2006 12:57 #7| 0
OP

Jeg ved det er et skråplan og alternativt spillet, men mener det er en nødvendighed når vi er så dybe og når det er mod ham!

Er dog enig i din analyse med AA-KK og tror jeg ikke når at tænke igennem at HAN sikkert ikke vil overspille AA-KK her... Problemet var bare at jeg IKKE regnede med et raise fra ham... Dette ødelagde lige hele min plan og så stod jeg der... HAPS!

23-11-2006 13:55 #8| 0

Ja, det var en underholdende hånd...
Bliver den mon afsløret? ;-)

23-11-2006 14:40 #9| 0

Hehe fik du renset fiskene for en gang skyld Kent? :)

23-11-2006 15:23 #10| 0

@Lundsgaard
ha ha, du kan godt fornemme trådens udfald...
Jeg vil nu lade Alex selv afsløre udfaldet, med mindre andre kan gætte det?!

Ses vi til Juleturneringen?

23-11-2006 15:41 #11| 0

@Balle
Gætter på at du har enten 55 eller QQ i hulen...

23-11-2006 15:54 #12| 0

@VALO
Selvom Alex ikke mener at jeg vil slowplaye, så kan jeg garantere at jeg med QQ vil flatcalle fra baghånd på turn, og det samme vil sandsynligvis gøre sig gældende med 55. Så dine bud er desværre forkerte...

23-11-2006 16:07 #13| 0

Good point ! :o)
Men lad os nu få svaret - venter i spænding !

23-11-2006 16:31 #15| 0

Ok - da Alex åbenbart har forladt sin pc'er vil jeg færdiggøre hånden.

Jeg raisede ham på turn.
"Fisken" foldede, og efter kort tid foldede Alex også, og flashede samtidig sin 9/10!

Jeg kunne naturligvis ikke lade være med at vise min, DADA: 9/10!!! ;-)

23-11-2006 16:31 #14| 0

Balle har JT i klør :)

23-11-2006 16:49 #16| 0

Go lir!

23-11-2006 17:18 #17| 0

Stort fold imo.
Men godt spillet da !

23-11-2006 17:21 #18| 0

Der er ikke mange der lægger den hånd i det 25/50 spil - det er garanti!

23-11-2006 17:36 #19| 0
OP

@Lunds

Tror der blev renset grundig af Balle og undertegnede... Det er ikke sårn når sådan en to par fishes sidder i skrub ;)

@Alle

På vej ud af døren, men laver lige en follow up imorgen...

23-11-2006 18:00 #20| 0

@ Balle
I know I wouldn't !

24-11-2006 01:50 #21| 0

@ Balle

Fornuftigt spillet :)

Tager til Thailand i overmorgen, skal være der indtil d. 18 december så kan desværre ikke spille juleturnering.. Men er derimod højst sandsynligt at finde til kbh ept'en i januar..

Lundsgaard

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar