Da jeg for snart en måneds tid siden begyndte at spille Real Money poker, gik jeg ind til sagen med den overbevisning, at spillerene ved bordene generelt var bedre, jo større bordene var (altså stakes!). Efter at have overvåget et 1/2 bord i et stykke tid, er jeg dog kommet i tvivl. Jeg spiller normalt .25/.50, men er det overhovedet sværere at spille 1/2; er spillerne der bedre?
.25/.50 VS. 1/2
Nej, der findes også hajer på de helt små borde, og der findes elendige spillere helt op til toppen.
Min egen oplevelse er, at det begynder at tynde en anelse ud i fiskene ved omkring 5-10 limit, men det er bare min oplevelse.
Jeg synes det er en meget interessant spørgsmål du stiller, som burde kunne give anledning til en del debat. Glæder mig til at høre andres mening om det ...
Planet
Jeg er også ganske ny og spiller "lige midt imellem" på .5/1, og så vidt jeg kan se, og læse mig til bl.a. her, er det vist mest bankroll du skal bekymre dig op hvis du overvejer at tage det trin op i limit.
Men hvad ved jeg:o)
15/30 på party overrasker gang på gang, flere fisk med japansk hjernehindebetændelse her end hajer det er sikkert.
hvordan er 15/30 egentlig på party i forhold til andre steder? Kan man mærke at der er kommet 30/60 så de bedste har endnu et level at spille på? Koncentrationen af hajer er vel altid størst på det højeste level i et givent kortrum, hvilket må tynde lidt ud i dem på det næsthøjeste. Eller hvad?
der er kun to 30/60 borde umuligt at få plads med mindre man er den tålmodige waitinglist type. tror ikke det har den store betydning. Hvorfor de kun har to er da lidt naragtigt.