Hejsa, kunne godt tænke mig at høre om der er andre steder end Ladbrokes, Prima og UltimateBet der har 25-50$ NL borde?
25-50$ NL borde
hejsa
ja, jeg ved expekt har både 20/40NL, 25/50NL, 50/100NL, 100/200NL og nogle gange åbner de et 2 seat 200/400NL. jeg går også ud fra at Party har disse borde, dog uden at vide det.
:-)
Expekt hører til Prima og er ret sikker på at Party ikke har 25/50nl
@Fazz
Expekt er en del af prima poker og party har ikke NL højere end 2/4 ;-)
Mht limits,er der så nogen der har en forklaring på hvorfor Stars kun har 5/10 NL,forstår ikke at de ikke åbner et 10/20 eller 15/30 bord.....
Er der nogen der har årøvet at foreslå dem det?
snowking
De er bekymrede for at der vil opstå collusion i den type spil.
okay,på den måde,har undret mig over det i lang tid snart....
snowking
Er det ikke primært pågrund af raken??
Martin
Havde jeg også troet (Mandelir)
De lægger jo ingen rake når de er gået rabundus på ingen tid.
Party har også altid 3 $30/$60 borde åbne med 30+ folk i kø. Har også tit spurgt mig selv, hvorfor de ikke laver flere.
Mener det fordi at folk hurtigere går broke på de borde, så de kommer ikke til at tjene så meget rake på de store borde.
Det er vel hovedsageligt fordi raken altid bliver maxet på 15/30 borde, de vil således ikke tjener mere rake på et 30/60 bord. Derfor er der ingen grund til at åbne større borde, hellere flere små.
Tror I 30/60 borde kunne køre rundt på Party, hvis de satte raken lidt i vejret - f.eks max $5-6??
I er helt galt på den. Grunden til at PartyPoker ikke har high limit er fordi de ønsker at være et "familiested". Forslaget med at det skulle skyldes raken er i øvrigt helt hen i skoven, eftersom de jo kan sætte raken som det passer dem.
/pius
De kan da ikke sætte raken som det passer dem.
Der er trods alt lidt konkurrence, og mon ikke de fleste 30-60 spillere fandt et andet sted, hvis der var seks dollar i rake.
Kim