God aften/morgen,
Jeg spillede den samme fyr på to borde 25/50nl hu.
Han spiller ret agg, men slower gerne ned og better enten svagt eller checker, når han intet har.
Han har lavet en del bets på 225$ på floppet, når han var oop og kun havde callet min PF bet. Jeg ved, han gør det med draws på dette tidspunkt.
Dynamikken har vekslet lidt. Hvis han tager initiativet, er den meget agg, men lige her, er jeg ved at komme igen.
Jeg startede med at tabe lidt, men kom så på 27k på dette bord, ned igen på 0 og videre op og ender på 44, efter at havde peaket på 45,5 (blær, i know, men jeg tabte en del forrige uge, så nu ville jeg blære mig lidt)
Seat 3: Villain ($30,742.50 in chips)
Seat 7: Hero($20,499.50 in chips)
Hero posts blind ($25)
Villain posts blind ($50).
PF:
Hero bets $125 med 88
Villain calls $100.
FLOP J♦,6♣,8♠
Villain bets $225, Hero bets $900, Villain calls $675.
TURN A♣
Villain checks, Herobets $1,750, Villain calls $1,750.
RIVER 5♣
Villain checks, Hero bets $4,500, Villian calls $4,500 med 6♥ 6♦.
Hvordan kommer han ikke all-in på flop/turn?
25/50nl hu
´blind igen :)
De sidste 10 gange jeg har haft set har skurken 7 gange haft overset. To gange har han suget ud med træk. 1 gang har jeg taget hjem. Alle har været i 3k+ pots. Enkelte 20k+. Så lærer man at kontrollere potsize - endsige hvordan verdens sygeste downswing føles.
K
i øvrigt er en fin logik, hvis villain sætter dig på air, hvorfor han ikke ser andre muligheder end call for at få skillinger i puljen. Det er altså ikke en så underlig linje - også for metagameværdi. Hvis du altid kun caller med hænder du ikke vil til bunds med er det jo fuldstændig aldeles umuligt at spille deepstack hu oop.
Kalash, jeg synes, du har lavet to gode posts, men jeg forstår ikke, at han ikke raiser på det Ac - det er et superkort for ham at komme over toppen på.
Jeg forstår ikke hans play her, men hans river call synes jeg egentlig ikke er så galt, når han kun caller indtil og bordets tekstur er, som den er.