LANGT OM LÆNGE!.
Har nu siddet siden kl 23:00 og spillet denne tour. har flere gange været på vippen til at ryge ud. Jeg kom op på 900k og fik INGEN kort overhovedet. Ned på 500k hvor jeg efter lidt tid får AA og møder et 3 vejs all in.. KK og 77 mod mine AA. AA holder hele vejen og jeg er på 1.5 mio!.
Standuphenze er nicket og jeg er på FT lige om lidt !.. (Forhåbentlig)
2.75$ 7.5k gntd FT om lidt
Jeg går fra 1.3mio til 900 k mod CL. Der overspiller a9 mod mine KQ. k flop og flush draw, han rammer så sin 9er.. Jeg kommer meget heldigt op på 1.8 mio igen. Da jeg med 78 suited i bb flopper 7jx, han skubber jeg caller og han viser qj. turn 8. river x.. Så der fik jeg måske noget PN luck ;)
66 flop 236 turn 6 river a. Ryger ai med AJ og napper hans chips. 2.2 mio :)
Er i skrivende stund 3/6.
Der var en der skrev i chatten, går ud fra, at det er en her inde fra ?.
Open limping: De sidste mange hænder, har jeg haft pp og vil rigtig gerne se et flop. Har taget rigtig store stacks på FT, ved at ramme mine set. Sidste 10 hænder, har jeg haft PP 3 gange og KQ suited, som jeg også gerne ville se et flop med, men ikke risikere noget. Er ikke vild med ham CL,
Skrub sendt, fint du er helt oppe at ringe efter så mange timer, adrenalin og træthed der går op i en højere enhed. :)
edit: Skriv eventuelt dine tanker ned i en notesblok, som du så kan tage et kig på, hvis du gerne vil have det på skrift, og samtidig studse over, om du har et leak eller bør skifte gear. Der skal nok komme en eller anden politimand og kalder det posthunting senere på dagen, reelt skriver du jo kun med dig selv. ;)
Personligt er jeg ligeglad, synes det er fedt at se du er oppe at ringe. Tag den nu ned, der er sgu ikke noget værre end at gå sur i seng!
Hehe præcis ! :) Og det er jo ikke en helt lille 1 price :).. Ville være min største tour gevinst til dato :). Og ja, så er jeg bare møg træt! :D
Får desværre ikke rigtig nogle kort og er lige nu 4/5. Håber på, at jeg kan få ham lowstack ud, så jeg i det mindste er sikret lidt mere :) Derefter kan jeg skubbe med en stærk hånd og blive kaldt af CL, med knap så stærk ;)
Vi har lavet en deal og jeg endte med 633$. Var 4/5 med 1.1 mio. nr 1 havde 5 mio og fik 1.4k.
5 vejs deal i 7.5 k Garanteed weak :-)
WP ser ud til du har styr på det .
Hehe nej absolut ikke en dårlig timeløn, men jeg frygtede hele tiden, at jeg ville ryge som 10-12 og det ville indbringe 50$ og så kunne jeg ligeså godt skyde mig selv jo :).
Jydemand@ Hehe ja. Jeg havde 1.1 mio. low stack havde 800k og ellers havde de to andre 2 mio ca. og CL havde 5 mio :).. Jeg lå 4/5 og hvis jeg blev nr 4, ville jeg få 470 mener jeg. Så jeg fik en del mere end minposition, så derfor blev jeg nød til at takke ja :) Ville miste 300$, hvis jeg sagde nej og røg ud :)
Hvordan fungerede deal snakken? stoppede i spillet og hvordan begyndte i deal snakken :) ?
Jamen vi havde lige slået en ud og var 5 tilbage. Så var der en der skrev, Deal?. Og vi blev enige om, at vi gerne vil se tallene.. Så vi gik jo ud i lobbyen og kontaktede en host, der kunne gøre det :) Og vi var så tilfreds med dealen :)
Tillykke så er der folk som mig der ryger ud som nummer 194 i The Big 11$ øvvv
(belastende at bruge 5 timer på det...)
men dejligt med sejer i PN's turnering i dag
Tillykke med det.. :)
MadsMP skrev:
Jeg er også engang gået i pengene i en tournering. :-)
6 mands sng?