Hey PN'ere!
Jeg ville bare fortælle de gode nyheder omkring 7 Dage for Rwanda indsamlingen!
De endelige tal er ikke helt på plads, men det ser ud til at vi indsamlede 298.500 kr. til projektet. Virkelig et godt resultat, som må siges at være pænt over målsætningen på 250K.
Det er imo. helt fantastisk at danske pokerspillere og pokersider kan hjælpe så meget som tilfældet er!
Tak til alle der støttede!
Som jeg tidligere har skrevet, så er donationer imellem 500 kr. og 14.500 kr. formentlig fradragsberettiget, så til dem der er interesseret i at kunne trække det fra i Skat, så send en email til [email protected] med jeres CPR nummer, fulde navn, støttede beløb og evt. stars nick hvis det var der i overførte.
Jeg skal nok skrive igen når jeg endeligt ved om det kan trækkes fra. Vi har fået at vide at vi får svar 5. Januar.
298.500 Kr, SHIP!!!
Super godt at se! :)
GL med resten af projektet.
Cool :)
Det kunne være sjovt at høre om resultatet af støtten, hvis det kan lade sig gøre.
sådan.. !!
@Msm
Det skal jeg nok sørge for løbende. Ellers smid mig en reminder PM eller lign :-)
Kære alle,
Jeg hedder Andreas Nørlem, og er ansvarlig for projektet i Rwanda. De sidste to måneder har jeg været i Rwanda, Uganda og Indien og fokus har været finde land, styrke partnerskaber i Rwanda og styrke Educats netværk globalt. Lige nu er jeg i Kampala hvor jeg har et par dages arbejde inden jeg flyver til DK for at holde jul.
Jeg vil gerne sende alle der har støttet projektet en KÆMPE tak, jeg kan slet ikke forklare hvor meget det betyder for projektet!!!
Thijs du er for sidsyg, glæder mig til at se dig i næste uge:-)
Til Andy; man kan altid donere og hvis du fortsat har løst skal du bare gå ind på www.7dageforrwanda.com
Til msm89dk; vi arbejder hårdt på hele tiden at blive bedre til at kommunikere, på vores hjemmeside www.educat.dk kan du læse nyheder og jeg taler med Thijs hvordan vi sikre at i får info så hurtigt som muligt.
Til mr-nurse; jeg er ret sikker på at det kommer ud i andre medier. I starten af 2010 skal vi præsentere projektet i DK, her vil 7 Dage for Rwanda blive nævnt.
Til slut vil jeg igen undetrege at I bærer en stor del af grunden til at det her projekt bliver en kæmpe succes og vil gøre en forskel for mange unge i Rwanda! Glæder mig til at opdatere jer med udviklingen.
Kram fra Afrika
A
På forsiden står der det er turbo, der har oprettet tråden, men første indlæg er af Nothing???
Ellers tillyke til Rwanda, og gået PN!
@DaBlam
Ja, det er lidt underligt. Der har skam været et længere indlæg... Mods?
@Andreas
Lige over, glæder mig rigtig meget til at se dig igen!
@ Turbo
Hvad blev der af de penge, vi overførste til pokkers77 til en ny Helge-raket? Har nemlig aldrig set tråden igen, men er lidt nysgerrig:-)
@SS
Den gik desværre i sænk :(
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=202169
@Kalashnikov
PM igen, hvis du lige kigger med her.
PN ser på det imorgen. Prip som er teknisk wizard er gået hjem for i aften...
LOL, mit oprindelige indlæg er nu indlæg nummer 4 :-)
300.000 kr. så :-D