Vi har 10 hænder på ham, så er super readless.
Folder folk på nogen streets, hvilket?
Går folk død, med hvilken linie?
Villain snapacter begge streets.
$200.00 USD PL Omaha - Wednesday, February 03, 11:06:11 ET 2010
Table Albuquerque (Real Money)
Seat 4 is the button
Seat 6: How2UseChips ( $194.00 USD )
Seat 10: x_iHaveNuts ( $190.40 USD )
Seat 1: Hero ( $335.00 USD )
Seat 3: hayastan9 ( $135.00 USD )
Seat 4: -snakewhite- ( $183.00 USD )
How2UseChips posts small blind [$2.00 USD].
x_iHaveNuts posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 4♣ A♦ A♠ Q♦ ]
Hero raises [$8.00 USD]
hayastan9 folds
-snakewhite- folds
How2UseChips folds
x_iHaveNuts calls [$6.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 5♥, 2♥, 3♦ ] - pot 18
x_iHaveNuts checks
Hero bets [$14.00 USD]
x_iHaveNuts raises [$50.00 USD]
Hero calls [$36.00 USD]
** Dealing Turn ** [ Q♣ ]
x_iHaveNuts bets [$118.00 USD] - pot 118
Hero ???
2nd nut straight total readless plo200
Jeg gaar doed, han kan have meget andet end straighten der ville spille aggressivt her. Ville osse selv kalde floppet og se en sikker turn foer jeg ryger ind.
Har godt nok selv maattet sige til mig selv mange gange paa det seneste at "har han XXXX er det bare surt" for derefter selvfoelgelig at se XXXX, men mener ikke second nuts kan smides her selvom vi ingen reads har..,
Går død, turn er close.. Floppet rammer ikke vores utg openingrange særligt godt, så oplagt board for villain at lave moves.. Men det er som sagt close..
Går også død her hver gang. Kun en usandsynelig 64xx vi er slået af, og er han på fl draw eller har et set må vi bare håbe på en blank river. ♠
Jeg sætter ham på et set her ud fra hans linie på floppet. Tror ikke på han check raiser 64 med flush draw på bordet hvor du sagtens kan have over par med den draw. Han vil aldrig sætte dig på str8 i det her spot derfor synes jeg osse bare pengene skal til midten!
Alstå hvis vi kalder floppet stikker vi vel stakken ind her på en blank?
Jeg er måske en nit men jeg b/f bare flop. I mine PLO200 spil vil jeg skyde på at et flop c/r er nut streg mindst 50% af tiden, nok også mere. Den resterende 50% af tiden er det kombohænder, eller en anden 2nd nut streg, sjældent er det et nøgent set eller nøgen fd.
Jeg har ikke regnet odds præcist ud, men du skal vel have en 43%-44% for at stacke af her. Jeg tvivler kraftigt på om du har meget mere end 30%.
Aaberg
Hvis han gør det med et set gør han det vel også med straighten?
Der er masser af folk der fastplayer deres nuts. Flere end der ikke gør imo, så kan ikke forstå du ikke ser 64 her som en mulighed.
Holch
Turn kan man vel ligeså godt cr, han better jo like hver gang?
3 af jer går easy død, holch vil væk, dennis synes det er close.. jeg har brug for flere kommentarer.
Puha svært spot uden reads.
Jeg mener bestemt villians linje lige så ofte er nuts som et set. Som du selv skriver Koller fast player mange 46 i dette spot uden flush draws og for den sags skyld også med flush draws :o)
Dog tror jeg også vi ville kunne se denne linje med to par eller nut flush draw, der vil ud for at teste vores hånd af.
Jeg tror alligevel jeg kommer ind her, men jeg har måske også en tendens til at ligge for meget i blokkerne :o)
Spiller hånden som dig, synes dog ikke det er forkeret at calle flop for at folde turn i en anden situation med et stærkere read.
Houdinini
Readless spiller jeg den som dig og går død på turn. Altid endda, men jeg er heller ikke gode venner med foldknappen i disse spots.
Jeg folder bare... Tillykke hvis han er ude i et move, men giver ham respekten i starten indtil andet er bevist...
Har haft tråden oppe et par gange men har undladt at svare da jeg simpelthen ikke kan beslutte mig for hvad jeg gør. Vil tro den ligger på 60% for at få pengene i potten og 40% fold. Hvis jeg caller flop får jeg nok pengene ind over 80% ad gangene, men som sagt jeg er ganske i tvivl