Hej PN
I midten af oktober købte jeg denne maskine: www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10470
Den kunne slet ikke fungere i starten og var 2 gange til reparation. Da den kom tilbage anden gang fejlede den ikke som tidligere, men larmer derimod helt vildt. Jeg orkede virkelig ikke sende den ind tredje gang, men nu begynder den slukke ned hver eneste gang jeg gamer, og jeg får en Blue Screen of Death med en bestemt fejl hver gang. Har prøvet at google, tage en nogle MEMtests osv., men intet hjælper.
Må indrømme, at min tålmodighed er opbrugt, og så vidt jeg forstår har man ret til pengene retur, hvis de ikke kan få den til at fungere efter 3 forsøg.
Har senere fået fortalt at MM-vision er stedet at købe computere, og ifølge Trustpilot leverer de virkelig varen: www.trustpilot.dk/review/www.mm-vision.dk
Skal jeg søge pengene retur, eller har I andre erfaringer med Komplett?
3. gang er lykkens gang?
Det ku evt være problemet windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Which-version-of-DirectX-is-on-your-computer .
Det er tre forsøg på samme fejl er det ikke? - som jeg forstår dig er det en ny fejl, ergo har de ret til at prøve før du har krav på pengene retur??
BrianJ skrev:
Det ku evt være problemet windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Which-version-of-DirectX-is-on-your-computer .
Jeg har DirectX 11.0
Der er intet i købeloven der hedder 3. gange. Virker lortet ikke, skal de sørge for at få det til at virke inden for rimelig tid.
Er du blevet tilbudt en låne-pc?
Jeg ville bare bede om at ophæve købet i henhold til købeloven.
@ Im_tilting
han skriver heller ikke at han er tvivl om at få den repareret. Men vil bare ikke vente den tid det nu tager, og derfor refererer han til reglen mht. tredje gang bytter man til nyt istedet for reparation. Jeg skal så være svar skyldig om det er tredje gang på samme fejl, eller bare tredje gang generelt.
Og så skriver jeg igen, at der ikke er noget i købeloven der hedder 3. gange.
Kan de ikke udbedre en fejl inden for rimelig tid så kan man ophæve købet.