Efter succes i mit første staking forsøg i går, med et mindre overskud (Thumbs up til Juugs for hans cash :)), forsøger jeg mig igen i dag, da jeg synes det var top lir at møde ind på job i dag, og tjekke op på hvordan mine heste havde klaret sig :D
Så derfor søger jeg igen 3 heste til Daily Dollar Rebuy på Tilten i aften kl. 21.15..
Deals 60/40 efter BI - 50/50 ved FT..
Da det er en rebuy tour, vil der blive overført $3 til hver mand til BI, rebuy i første hånd (KRAV) og et addon (KRAV)..
Hvis man buster med sit dobbelte BI, er det tilladt at bruge addon dollaren til et rebuy og prøve lykken :)
Første og sidste hånd samt pauseupdates postes her i tråden, med mindre én af hestene laver en samlet update tråd for alle 3 spillere..
Kom glad :)
PS. De 3 heste vil blive valgt kl 19.30
PPS. Jeg vil gerne se tidligere resultater fra lignende tours :)
3 heste til $10k Daily Dollar Rebuy 21.15, Tilten
nvm
Jeg er frisk på at give den et skud. Har ikke rigtig spillet så meget på Full Tilt, så mine stats er ikke værd at kigge på..
Så du får lidt stats fra Stars
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Loehde/poker/results/65013B94A92048BAB6C8E623771968E9.html?t=2
Nick: Loehde
Referencer:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=205777
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=218877
must try this one here :)
nick på FTP turbognu
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/turbognu/poker/results/F6A809CD6D4A487582466D04BA59D462.html?t=2
samt stars også
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/nikzz/poker/results/ABC385495EBC4FC68EE52AC79D7DF2F2.html?t=2
laver gerne tråd hvis jeg skulle blive valgt.
ellers gl til team og staker :)
hilsen
nikzz
Holdet er sat:
LolMeNot - Mangler nick?
Loehde - $3 overført
Nikzz - $3 overført
Bekræft venligst modtaget $ samt registrering til touren..
Nikzz opretter en tråd hvori jeg vil bede jer poste minimum 1. og sidste hånd, samt updates i pauserne :)
GL guys, bring me some $$ ;)
$modtaget laver tråd med det samme
kan dog ikke se nick jeg fik de $ fra så send lige en pm med det ok :)
den daliy dollar jeg kan finde er ikke en rebuy men en dobblet stack mtt passer det?
@LolMeNot
Så det godt, men ville lige være helt 100 :)
@nikzz
Nope, den hedder Daily Dollar Rebuy og starter kl 15.15 ET (21.15 DK tid)
LOL den er fundet sjovt nok stod mine mtt i cash så den røg lige over på alle :D
M/R
Det er super, gl med det drenge :)
Denne tråd er nu død og resten foregår i www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=220363
(nikzz, ændre lige Spasmo til Spasm0 :D ren overtro)