Staker 3 spillere til WCOOP 01 (Big 109$)
60-40% - FT > 65-35 i min favor.
Hvis du er blevet valgt, så sender jeg en PM.
3 spillere til WCOOP 01 (Big 109$)
Vil gerne prøve spiller dog meget sjældent stars. Så kan ikke rigtigt fremvise noget stort der.
Spiller mest som hobby spiller på PKR. Min volume er derfor forholdsvis lav.
Har tidligere lavet et 6500 $ Bab cash i staking på pokernet.
6500 $ BAB
Anyway GL til dig og valgte heste :-)
freakstar skrev:
lidt info om touren :
en 500k gtd, spilles 1. august kl. 19! GL!
Mange tak :) :I
fedt fedt stake.
Desværre over mit niveau ellers lækker tur. Gl med hestene - må de shippe stort til dig
Tvis skrev:
fedt fedt stake.
Desværre over mit niveau ellers lækker tur. Gl med hestene - må de shippe stort til dig
Mange tak :)
klondike skrev:
Vil gerne prøve spiller dog meget sjældent stars. Så kan ikke rigtigt fremvise noget stort der.
Spiller mest som hobby spiller på PKR. Min volume er derfor forholdsvis lav.
Har tidligere lavet et 6500 $ Bab cash i staking på pokernet.
6500 $ BAB
Anyway GL til dig og valgte heste :-)
Du er på :)
Jeg melder mig også klar under fanerne. Spiller meget sjældent tours på det limit nu til dags, og det er derfor et godt stykke tid siden, jeg sidst har præsteret i de højder. Til gengæld kan jeg garantere en sulten og seriøs indsats, hvis du vælger mig :-)
Stats:
Stars
Ongame 1
Ongame 2
Party
FTP
iPoker 1
iPoker 2
strange_man skrev:
Jeg melder mig også klar under fanerne. Spiller meget sjældent tours på det limit nu til dags, og det er derfor et godt stykke tid siden, jeg sidst har præsteret i de højder. Til gengæld kan jeg garantere en sulten og seriøs indsats, hvis du vælger mig :-)
Stats:
Stars
Ongame 1
Ongame 2
Party
FTP
iPoker 1
iPoker 2
Du er på :)
Jeg er også frisk på at skyde august igang med et brag. Ligesom strange_man grinder jeg heller ikke rigtig tours længere, men det bliver kun til lidt cash her og der i stimer når jeg har tid. Angående troværdighed har jeg staket folk og er selv blevet staket hundredevis af gange her på PN igennem tidernes løb.
PS-nick: ThinDimFlow - Stars-opr
GL med krikkerne
Godt valg med strange. Jeg er frisk på den også. Ikke brugt min tid meget sennest på stars dog.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/results/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=2
gl med horses. Bruger ikke sype. Kun FB og tlf. Bare til info. gl...
mvh
Thomas
skal da love for nogle fine heste der kom frem her :D gl til de valgte hopper bare vidre på micro levl hehe
rens for den da
Er også frisk
GL til dig og dine heste.
sletter min ansøgning, da der kom et godt tilbud via PM
Afsted på DrNoe!
GL GL :)
jeg er også super frisk på denne tur.
så hvis du tror at en amatør spiller også finder et guldkorn
en gang imellem så skal du vælge mig
nick larsschmidt1
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/ratings/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=3
Vil os meget gerne give den et skud.
Har ikke spillet online i noget tid, men der er blevet renset godt igennem på diverse ferier.
Nick: Yohan_cabaye
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Yohan_cabaye/poker/ratings/D768A5329E984AF585E8CB18372783A8.html?t=3
gl med hestene:)
Hej Mew
Jeg er klar på at give den et godt forsøg, spiller den i hvert fald no matter what
officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/1B329D13D158407BB3FA942F67532C62.html?t=2
Hej
Må man spille andre turneringer på siden eller skal man 1-table?
Links til stats:
PartyPoker: www.officialpokerrankings.com/partypoker/junkie1212/poker/results/872DF1917DF64F06BA859763C0F583E9.html?t=2
Ongame:
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/junkie12/poker/results/DFD25D27CFCF489FB976C2FC8721D5B1.html?t=2
PokerStars:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/petjen27/poker/results/11B0C5E6F40144AD94CDADFD1F0A998C.html?t=2
Ipoker:
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/iPoker/players/petjen278
Boss:
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/IPN/players/junkie12