I går ramte den første $1.200.000 Spin and Go på PokerStars, der gjorde en heldig russer $1.000.000 rigere på små 13 min. Muligheden for at ramme endnu en af de store jackpots er stadigvæk til stede, da de forhøjede jackpot kører resten af januar.
For at ramme den store jackpot, skal man spille en $5 Spin & Go. Den store jackpot kan lige så vel ramme i morgen som aldrig, så det er helt tilfældigt hvornår og OM den vil ramme inden januar er slut. Sikkert er det dog, at man skal spille en $5 Spin and Go, for overhovedet at have muligheden for at ramme den.
Og på fredag d. 16/01-15 klokken 20.15, har du mulighed for at deltage i vores $300 freeroll hvor der er 60 sæder på spil.
Alt det kræver for at deltage på fredag er en gratis konto på PokerStars og vores password (og dit gode humør).
Dato: 16-01-15
Sted: PokerStars
ID: 1109033698
Buy in: Freeroll
Tid: Klokken 20.15
Late reg til 21.00
NLHE 10 min blinds
2.000 chips
Added: 60 $5 Spin & Go sæder
Password Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
Ny kunde - Få 50 kroner helt gratis
pokerstars/download/" target="_blank">
Har du endnu ikke oprettet en konto hos PokerStars, så får du lige nu 50 kroner i forskellige billetter helt gratis når du opretter en konto.
Alt du skal gøre er at oprette din nye konto og gøre følgende:
Sådan får du dine gratis billetter
Download den gratis PokerStars-software her
Opret en ny konto
I PokerStars-softwaren skal du gå til ‘Værktøjer’ > ‘Star Code’ og indtaste koden ‘gratis’
Dine 6 $1.50 billetter bliver så indsat på din konto, og du har 60 dage til at bruge dem.
pokerstars.dk/PokerStarsInstallDK.exe?source=10080414" target="_blank">> - Download PokerStars.dk her - <
$300 freeroll på PokerStars fredag d. 16/01-15
Der er i øvrigt også added TCOOP billetter senere, til dem der er til sådan noget.
Hvornår kommer der mere Info ang. Tcoop billetterne?
Wp med Touren på fredag :)
Snart :)
Turneringen på fredag er live nu, til de der ikke kan vente med at oprette sig.
ID: 1109033698
tcoop er os op til den 19. kan jeg se
hvor finder i den tunering henne. id 1109033698 finder den ik noget op
Hvor finder man den freeroll
NVM
det virker sku da ikke. har været registret før i dag men er ik med koden fuckt
Fedt! Og endnu federe at folk ikke spreder koden så der er 10.000 russere med i turneringen :D
d86sa skrev:
det virker sku da ikke. har været registret før i dag men er ik med koden fuckt
Der er 45 min late reg så du kan stadig nå det :)
mit billet blev vekslet til 30$ :)
HA!
Min første ever vundet PN billet på Stars!!!!!!!
Håber satme det er den vilde skrubbillet.....,
Som SÆDVANLIG bliver man lige suget ud i de vigtige potter. Pokerstars er og bliver mit hadesite nr 1. Men bliver nødt til at spille der pga den massive value. Jeg har 0,00% tiltro til deres software er random. Nå men det er en anden snak.
isaac skrev:
Som SÆDVANLIG bliver man lige suget ud i de vigtige potter. Pokerstars er og bliver mit hadesite nr 1. Men bliver nødt til at spille der pga den massive value. Jeg har 0,00% tiltro til deres software er random. Nå men det er en anden snak.
Hvis du ikke tror på deres software, så er det da ren idioti at spille der... Hvordan kan du overhovedet overveje det?
Edit: Personligt har jeg fuldkommen tiltro til Stars
Argyle_DK skrev:isaac skrev:
Hvis du ikke tror på deres software, så er det da ren idioti at spille der... Hvordan kan du overhovedet overveje det?
Ja fordi der alligevel inde i mit hoved er en blind tiltro til at det er 100% random, sådan som det skal være. Og alligevel så tænker jeg HVER gang jeg er foran: Jeg bliver suget ud. Jeg kan bare ikke slippe den tanke. Men ja men er vel paranoid hvis man tror at det ikke er 100% random. Et eller andet i den retning.
isaac skrev:Argyle_DK skrev:isaac skrev:
Ja fordi der alligevel inde i mit hoved er en blind tiltro til at det er 100% random, sådan som det skal være. Og alligevel så tænker jeg HVER gang jeg er foran: Jeg bliver suget ud. Jeg kan bare ikke slippe den tanke. Men ja men er vel paranoid hvis man tror at det ikke er 100% random. Et eller andet i den retning.
Ved ikke om du har fået set den her, men ellers vil jeg anbefale den.
www.youtube.com/watch?v=-DkHzOUzDjc