Jeg vælger oven på en herlig sidste måned af skyde nogen penge afsted i en langsigtet stake-deal.
eneste krav er egentlig at du slår niveauet du søger til og kan bevise det, om det er med graph/Shark/OPR
Deal vil være 50/50 efter stakeback, og du vil få bedre og bedre cut jo mere du crusher, alt dette vil jeg selvfølgelig komme nærmere ind på hvis jeg finder en hest jeg finder interessant.
forløb af dealen finder vi du af hen af vejen, men ser gerne at det er noget der vil løbe over 2-3 måneder
Vælger kun hvis jeg finder den rigtige obviously
300$ Stake Hit-Med-dem! er valgt
Vil gerne søge til en deal med X antal buyins til 4.5$ sngs 180mands på PS.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/statistics/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=9
Har spillet dem en del før i tiden og mener jeg kan lave penge på et projekt som dette.
Efter x antal buyins er gennemspillet med forhåbentlig profit kan vi altid kigge på om der skal startes en ny deal op.
Håber den rette hest dukker op.
Dennis
Jeg vil gerne søge en deal, hvor der bliver spillet $5,50 1000 cap tours, eller bare tours i $5,50 niveauet.
Alternativt kan jeg også spille en sng deal, hvor der vil blive spillet $7 45-mands sngs.
Jeg kan spille 3-4 dage om ugen og tager det meget seriøst, selvom det ikke er de høje stakes.
Vil selvfølgelig til enhver tid kunne sætte mig ved et cash table med hele den opdaterede rulle.
Personlige oplysninger vil du selvfølgelig få såfremt et stake skulle komme på tale.
opr stars
GL med det flotte stake!
Hey luckb0x
lækkert stake :)
jeg kunne godt tænke mig at søge til low buy in tours på stars
max buy in finder vi ud af sammen.
vil til enhver tid sætte mig på et cash bord for at verificere at jeg har $
stars
officialpokerrankings.com/pokerstars/minibt1/poker/statistics/1349C3FDADF34A87BD3FD9BF103DD38C.html?t=9
ved ikke hvordan man linker til sharkscope så du får dem sådan her ellers kan du selv gå ind og søge
virginpoker
minibt5 255 $9 $42 30% $2.174 - 87 IPN
paradisepoker
minibt 45 $49 $34 138% $2.223 Super Tilt 86
send en pm hvis det har interesse
Mvh
Minibt
Dejligt at se en masse ansøgninger, lader den lige køre i hvert fald til i morgen aften inden jeg beslutter mig :)
Søger mtt deal på Stars.
Hvis du vælger mig, kan vi altid aftale nærmere, hvilke turneringer der skal spilles :)
OPR
Jamen så søger jeg da lige.. Har trukket stort set alt ud, da jeg gerne ville starte på en frisk.
Jeg vil søge til sngs på $7 niveauet, det er både 6-max, 18-mands, som jeg hovedsageligt vil spille, men også nogle enkelte 45-mands sng engang imellem.
Min plan ville være, at vi kørte indtil Nytår, hvorefter vi så kunne evaluere dealen, om den skal fortsætte, eller vi skal stoppe. Jeg forventer at kunne spille mindst 800 sngs i denne periode og har HEM til at hjælpe med at tracke mine spil osv.
Som du kan se på Sharkscope, så er min ROI ret god på de lave niveauer, omend den svinger lidt, men går ud fra det bare er varians. Jeg vil ihvertfald påstå at jeg sagtens kan lave fine penge til os på dette niveau.
Ved at vælge mig kan du forvente:
- Der bliver kun spillet A-game
- En pålidelig spiller uden negativ omtale
- God volume, dvs. mange sngs
- Gode updates her eller hvorend du vil have dem
- ???
= Profit. ;-)
Du kan søge på "SurikatDK" - jeg ved ikke hvordan man linker til Sharkscope, men som du kan se har jeg spillet alt mellem $3-$100 niveauet med blandede resultater - selvom det INTET siger, så har jeg i denne måned lavet 25 buy ins på $3,5 6-max sngs over 80 spil.
Håber du ser positivt på denne ansøgning og at den vil blive velmodtaget.
For yderligere spørgsmål kan du smide en PM til mig. :-)
Mvh.
Steffen
16.5$ CAP
11$ FO
max 5$ rebuy 3 units
Anstændig volumen
Rail med løbende rulle og busthænder
Evaluering efter 30 dage
Hejsa
mit forslag er MTT max 5.5$ så længe vi har ca 50xbyins og vi finder ud af hvornår vi skal rykke op og ned :)
vil mene jeg er en troværdig profil på PN, men du får gerne tlf. mail facebook msn skype osv.
kan lægge mange timer i det, som tingene ser ud nu.
Stars
Martin
gl til dig og hesten
Ty kaktus, regner med at vælge i mellem 18-20 :) så hvis der lige er et par folk mere der vil ha lov at søge, så har de indtil der
Hey luckb0x.
Vil gerne søge staket, hvor der vil blive spillet på ongame(EU site). Du vil have alt min action i denne periode på dette netværk.
Ca. 30% RB vil indgå i dealen.
Der vil blive spillet:
max $11 Freezeouts
max $5 rebuys (3 units)
Når rullen rammer $500 må der spilles $22 FO.
Jeg vil kunne ligge en ok volume 1-2 dage om ugen, måske mere. Medio december vil jeg kunne køre endnu flere games igennem, da eksamensperioden er ovre. Grundet dealens langvarige løbetid, har jeg tilladt mig at søge, når jeg nu ved at min volume bliver lidt ujævn.
Er sikker på at jeg vil kunne lave en fin skilling til os, hvis jeg skulle få staket.
Stats:
OPR STARS
OPR Ongame
Har cashes for over 16.000 USD de seneste 60 dage hos pokerstars.
Send PM for mere info.
Mvh
Andy^2
Hvis jeg klonker igen regner jeg med at skrive til 3 af jer igen for at se om i stadig er interesseret i dette, var ret svært at vælge mellem 4 af jer nemlig..
gl ved bordene !