I går fik vi afholdt $11 NLHE turneringer med ét $3.000 pakke added, og nu går vi så ind til sidste runde. Det betyder at der i aften klokken 20.00 bliver afholdt én $11 PLO turnering hvor der er added én $3.000 GSOP pakke til vinderen. Hverken mere eller mindre. Husk at buy ins naturligvis går til præmiepuljen, så der også er noget at spille om.
Der er ikke noget password på turneringen, og heller ikke late reg. Så mød op i god tid.
Ny kunde hos Betsafe Poker?
Nye kunder hos Betsafe Poker får i øvrigt en $11 billet når man har tjent minimum 1 point på Betsafe Poker.
betsafe-poker/signup/" target="_blank">
Klik på knappen for at oprette en konto - brug koden pnpoker når du opretter dig
$3.000 GSOP pakke added i $11 PLO tour i aften
Er der samme fart på turneringen idag, som der var igår?
Mikkmakk skrev:
Plo turbo donk tour. Med sådan en flot pakke added. Jeg forstår ikke Betsafe. Sindssygt ringe så lidt de får for pengene.
Ja, det er helt retardet at flippe om en 3k$ pakke.
Latterligt at brokke sig over strukturen - der har været added value for 9K for et BI på 22$ - hvornår har i sidst fået så god value?
Tak for promotionen PN og BS - det skulle ikke være denne gang fiskene ramte for godt :)
Burnz skrev:
Latterligt at brokke sig over strukturen - der har været added value for 9K for et BI på 22$ - hvornår har i sidst fået så god value?
Tak for promotionen PN og BS - det skulle ikke være denne gang fiskene ramte for godt :)
Det er da bestemt ikke latterligt?
Når nu der er så god value, så giver det da bedre mening, at de fleste kan spille turneringen lidt længere end 30min. Det er ærgeligt at se frem til en så lækker turnering, og lækker addet value, og så skal sidde og flippe sig igennem den.
Du kan se turen idag. Nu er der spillet 30min og 25 spillere af de 48 startene er ude.
GodteTerkel skrev:Burnz skrev:
Det er da bestemt ikke latterligt?
Når nu der er så god value, så giver det da bedre mening, at de fleste kan spille turneringen lidt længere end 30min. Det er ærgeligt at se frem til en så lækker turnering, og lækker addet value, og så skal sidde og flippe sig igennem den.
Du kan se turen idag. Nu er der spillet 30min og 25 spillere af de 48 startene er ude.
Altså forstå mig ret - det er heller ikke fordi jeg synes strukturen er fin og jeg så i sagens natur også en bedre struktur havde været at foretrække.
Men jeg synes der er en kedelig tendens til at pokerspillere brokker sig i et væk. Det var fuldstændigt det samme under Unibets Unibet Open promotion. Hvis man ikke gider at spille en crapshoot så lad være - hvis ikke man kan lide softwaren så lad være.
Det jeg prøver at sige - hvad med at sige tak til de sites som f.eks. i dette tilfælde Betsafe der har givet os sindsyg value uden at få det store igen fremfor at brokke sig over det ikke lige er 10 eller 15 minutters levels?
StonieN - Føler med dig.. Da jeg røg som nr 5, rammer 2 top par, han har intet ramt, andet end en straight draw, og den får han. :8
Og enig med Burnz, fedt med 9k added value - og fint med turbo i PLO så en donk som mig havde en chance :-)
Ville os være ærgerligt at jeg vandt, da jeg ikke kan deltage de dage.:)
Jaa alligevel Mikk, du var heldig, du skylder seriøst en øl. :( Troede jeg ville vinde der.. Men PLO er ond.
Boevle skrev:
Jaa alligevel Mikk, du var heldig, du skylder seriøst en øl. :( Troede jeg ville vinde der.. Men PLO er ond.
Det lyder ok Boevle.
Skal du også derned ?
Nej desværre Mikkmakk, jeg har ikke tid, spillede bare disse for sjovt, men har ramt FT i dem alle vist . Eller røg vist nr 12 i den ene.
Men HU blev jeg nødt til kun at spille om de 500$, da man ikke kunne sælge pladsen.
Haha, sick at du shipper, wp :)
"Med i pakken er buy in og hotel (værdi $2.500) og $500 der bliver udbetalt til din Betsafe Poker konto, så du selv kan vælge hvordan du kommer til Prag. Hotellet er til rådighed fra 12/12 – 17/12. Selve Grand Live turneringen spilles 13/12 – 16/12. Der er 3 start dage og finale 16/12. Man skal bo på Corinthia Towers hotellet.".
Jeg forventer at du tager PN trøjen med og snapper et par billeder.
Mikkmakk skrev:StonieN skrev:
Vildt efter du var nede i 1bb på FT :)
Ja men så skruede jeg veron22-ultra-turbo-skrub-spillet på, og vandt ;)
Godt at se :)
Tillykke med sejren Mikkmakk, håber vi ses i Prag
/Martin
Tillykke med sejren Mikkmakk!
Jeg selv var blot donor i disse turneringer, hold da op for en donk!
I går spillede jeg faktisk ok, missede bare en kæmpe wrap, men i de andre turneringer har jeg været dead money, men god tur til Prag!
Fedt!!!
Stort tillykke Mikkmakk, håber det bliver en super tur.
Hej alle.
Jeg vil benytte lejligheden til at takke betsafe for denne promotion, som jeg jo var så fu..... heldig at vinde.
For dem som ikke ved det (sikkert de færreste), sluttede det hele med en 24 plads til 2660 euro.
Det var en fed tur til prag, og kan kun anbefale dem der har råd og mulighed til at spille GSOP, det er sku god value når jeg kan blive nr. 24 ;)
Nu skal jeg have spurgt betsafes manager Tony, om ikke der var en pakke til Estoril til bedste dansker.. LOL