Så fik vi overstået første runde af GSOP promoen, og nu går vi så ind til anden runde. Det betyder at der i aften klokken 20.00 bliver afholdt én $11 NLHE turnering hvor der er added én $3.000 GSOP pakke til vinderen. Hverken mere eller mindre. Husk at buy ins naturligvis går til præmiepuljen, så der også er noget at spille om.
Der er ikke noget password på turneringen, og heller ikke late reg. Så mød op i god tid.
Ny kunde hos Betsafe Poker?
Nye kunder hos Betsafe Poker får i øvrigt en $11 billet når man har tjent minimum 1 point på Betsafe Poker.
betsafe-poker/signup/" target="_blank">
Klik på knappen for at oprette en konto - brug koden pnpoker når du opretter dig
$3.000 GSOP pakke added i $11 tour i aften
Dieb skrev:
Fandt du den, eller hvordan?
Jep. Jeg er regget ;)
Troede det var en pn tour, men det skulle jeg jo ikke lede efter.
Det fremgår ikke umiddelbart af den at det er en speciel turneringer.
Den hedder Grand Live Prague Qualifier og ligner en "almindelig" kval-tour.
Den er åben for alle danskere, men det er nok ikke mange som ikke læser PN som finder den :)
Sorry for at spørge om noget der sikkert er svaret på tidligere ...
Kan man sælge pakken ?
Hvordan kan det være at jeg ikke kan vælge at betale med den 11$ billet jeg har fået fra deres "ny kunde" promo
@Bridge
Stjålet fra deres regler og vilkår: "Pakker kan ikke byttes til kontanter eller sendes videre til tredje part- uanset om samme spiller vinder to pakker".
Fatey skrev:
Hvordan kan det være at jeg ikke kan vælge at betale med den 11$ billet jeg har fået fra deres "ny kunde" promo
Godt spørgsmål som jeg ikke kender svaret på. Prøv og ship supporten en mail og se om de kan gøre noget.
Fatey skrev:Dieb skrev:Fatey skrev:
Godt spørgsmål som jeg ikke kender svaret på. Prøv og ship supporten en mail og se om de kan gøre noget.
Jeg er i kontakt med dem:
Umiddelbart virker han til ikke at ville give lov, men saksede ham:
"Billetten har en værdi af $11, og billetten kan benyttes til en hvilken som helst online turnering, hvor buy-in præcis matcher billettens værdi (buy-in + gebyr"
fra deres egne regler og vilkår, så der burde jo ikke være tvivl :)
Svært at joine en turnering, når den bliver ved med at skrive "disconnected". Selv om ens forbindelse til alt andet er tip top. Pænt usselt at man mister så god value...
Kuuzbandit skrev:+1
Svært at joine en turnering, når den bliver ved med at skrive "disconnected". Selv om ens forbindelse til alt andet er tip top. Pænt usselt at man mister så god value...
Og nå ja, så glemte jeg finalen i går. Dohhh
Kuuzbandit skrev:
Min er lige åbnet
Kuuzbandit skrev:
Ditto
Pis..Den kunne jeg så ikke tilmelde mig..:-(
Min er lige crashet.
Jeg var logget på i god tid, regget, og turneringen åbnede da også, men blev smidt af med beskeden: "Account temporarily unavailable" eller lignende. Der var vel ikke mere end 50 tilmeldt or so, så markant overlay.....
Kender en side der virker, noget med poker og stjerne - den lander jeg tit på, når det andet ikke virker...
Endelig efter at have brugt de fleste af mine NEMID-koder fik jeg lov til at logge ind for at sætte penge ind. MEN da jeg trykkede "indbetal" blev den bare ved med at tænke uden der skete noget...
De andre sider gør, hvad de kan for at Pokerstars kan beholde herredømmet - fuck, hvor er det amatøragtigt.
Fedt.
Jeg havde lige spillet PLO hvor jeg stod på ca. $17,24 (i hvert fald 17 et eller andet) i alt (var ved prøve vinde så jeg havde $11, jaja)
så quittede jeg det og tilmeldte mig turneringen med ca. 1:30 minut tilbage
Så frøs "register" knappen. Account ballance gav error.
Nu kan jeg logge ind og account balance er $0 :)
Jeg skal da ellers lige love for der er fart på de blinds der.!
hvad faen skal de lave så hurtig en tour for, når der er en 3k pakke på højkant?
lidt ringe imo!
Gad godt vide hvem der var "Lady et eller andet" :D.. Det var noget af et sug, jeg fik fra dig :-(
Boevle skrev:
Gad godt vide hvem der var "Lady et eller andet" :D.. Det var noget af et sug, jeg fik fra dig :-(
ja, den AT fik han spillet flot!
Er jeg den eneste hvor softwaren crasher total hele tiden?
GodteTerkel skrev:Boevle skrev:
ja, den AT fik han spillet flot!
Må man sige.. Tænkte da jeg så hans hånd, det var alligevel vildt.. Også floppet, 2 spar.. Den var næsten sikker. Også kommer der en flyvende 10'er :o