i aften klokken 18.30 spiller vi 300+30 i fpk.
Vi regner med ca. 60 spillere...........
SES
aksuited.xx
300+30 i FPK
Har lige et ret generelt spørgsmål.
Hvorfor skal raken stige når buyin stiger? Jeg ved godt at sådan er det ved alle onlinesteder, men er der nogen fornuftig forklaring på det???
Turneringen bliver vel ikke dyrere at afholde bare fordi at buyin bliver større?
Forklaring?
Vores forklaring er at ellers kan det ikke hænge samme økonomisk.... Dem detr har set vores lokaler, ved vist også hvad det koster og låne sådanne. Vi ville gerne spille mange 100kr. men så ville det blive en kæmpe underskudsforetning. Og det er vel heller ikke meget og betale 30 kr for en hel aften i hyggelige omgivelser. Alle steder tager jo 10% i rake. Og tænkpå at vi afsætter alle vores weekender (45 timer om ugen) på og sørge for i andre kan hygge jer. Og vi donere vores overskud videre til OUH 2 gange om året. så det går jo til et godt formål ( et lille eks. i denne måned har vi købt nye kort for 600 kr fordi folk mærker dem (A) men det er kun til vi finder ud af hvem det er)
Hans spørgsmål går jo på hvorfor man "altid" tager 10% og ikke et fast beløb, ikke hvorfor FPK gør det.
Han stiller jo spørgsmålet i MIN tråd, derfor jeg svarede op hvorfro VI gør.
Vi gør bare som alle andre.
Er der nogen der mærker kortene?!
Vi ses alligevel i aften - hvilke kort bliver mærket?... ;-)
citat "(A)", så mon ikke det er esserne ;)
da vi gik og ryddede op i lørdags og tog det sidste deck væk fra bordet tønkte jeg at det kunne da være sjovt at tage af der hvor der var bukket et kort... og sjovt nok var det spader es... ville blive lettere muggen hvis jeg havde siddet ved det bord...
Fair nok.
Det er skam ikke fordi at jeg synes at raken er urimelig, men har bare altid undret mig over hvorfor højere buyin = højere rake (især ved onlinestederne. De har da i hvert fald ikke flere udgifter bare fordi buyin bliver højere..)
Synes da absolut at i gør et fremragende stykke arbejde.