300$ HU SnG - 97s i 3bettet

#1| 0

300 Euro HU SnG, Fortune

Villain er en dygtig vindene modstander.
Han har samme read på mig.

Villain ved jeg er i stand til at 2 og 3 barrel bluffe for stakken
- Dog har vi de seneste par matcher spillet forholdsvis TAG'ish mod hinanden

Staks: 2000 hver

Blinds 15/30

V. raiser til 75 fra SB
Jeg siger 255 fra BB med 97
V. caller

Flop: A 9 8 Pot: 500
Jeg checker
V. checker

Turn: 6 Pot: 500
Jeg better 275
V. caller

River: A Pot: 1050
Jeg checker
V. better 555
Jeg folder

Comments?

www.Pokercoaching.dk

29-04-2009 19:37 #2| 0

Nick på villain?

29-04-2009 19:59 #3| 0

Fint spillet, personligt synes jeg du raiser preflop for højt da jeg ikke kan se en specifik grund til det lidt høje raise.
Synes dit check på floppet er rigtig fint, da du derved ikke gør de din hånd om til et bluff.

29-04-2009 20:13 #4| 0

hvad med et turn check?

03-05-2009 23:27 #5| 0

Hvor ofte går du efter at check raise, et lignende flop med gode hænder. Det er imo. nødvendigt, at vide for at man kan sige noget brugbart.

04-05-2009 00:17 #6| 0

Forstår heller ikke hvorfor du ikke checker turn.

04-05-2009 00:30 #7| 0

tja, virker fint, frækt at cr river ind :)

04-05-2009 16:10 #8| 0

@ AlexKP

Syntes også det var et af de moves der kunne argumenteres for, hvis op ofte mixede sit spil op mellem check og c-bette gode hænder. Samt at han giver mulighed i ny og næ på river for, at lade villain skyde, istedet for selv at søge value. Villain har vel sjældent en nut hånd, givet hans flop og turn spil.

04-05-2009 16:36 #9| 0
OP

@KP og Hell

Den havde jeg faktisk ikke overvejet.
I like

04-05-2009 17:11 #10| 0

Hvad er det, i vil have Villain til at folde ved et CR på river?
Som han vælger at spille den hånd ser rangen for mig meget polariseret ud. Givet dine notes på ham (og måske lige så vigtigt hans syn på dig) kan jeg preflop kun se ham coldcalle KK (måske en enkelt gang imellem QQ) af samtlige par mellem 1010-KK. Jeg må gå ud fra, at det er de hænder, du vil have skudt af med et reraise, og ikke en straight. (Correct me if I'm wrong)

Du vil måske også kunne skyde et lavt A af med et CRAI, men jeg har virkelig svært ved at se Villain tage den linje, idet jeg står med et billede af ham som forholdsvis ABC-ish med den beskrivelse, du har givet. Skyder en TAG ikke Ax på floppet hvis han vælger at spille den preflop? Og caller han ikke et CRAI 9/10 gange med Ax, når nu han vælger et valuebet i den størrelse?

Ovenstående tanker er måske lidt uklare, men mit spørgsmål kan nokkortes ned til, hvorvidt der i Villains range indgår andet end KK-QQ, som du evt vil kunne få til at folde til et CRAI, og om det derfor ikke er et spørgsmål om fold/call.

Jeg synes om muligt det gør det endnu værre, at Villain har set dig skyde 2nd og 3rd barrel for stakken. Det gør vel om muligt din FE endnu mindre.

Jeg er sikkert way off, vil bare gerne høre jeres tanker om det.
Enlighten me:)

05-05-2009 00:20 #11| 0

@ hjorten

Hvis du tager min første post in mente, og man går udfra at op mixer sit spil op, med check raises på lignende boards. Giver det villain nogle ultra klamme flop beslutninger, med a x hænder. Da et fold til ethvert reraise på denne slags board, gør at op kan bluffe villain af en hånd hver gang, med dette move så(undtaget "nuthænder" self). Der er udover dette argument, yderligere begrundelse for, som villain at pot-controlle. Nemlig, at i langt de fleste tilfælde hvor han checker bagpå, og op har nada får han som oftest value af checket på turn. Hvor bluff frekvensen hos op må være relativ høj.

Jeg ser det ikke som særligt sandsynligt, at villain har straigten, den hører man fra på turn af åbenlyse grunde. Det virker mest sandsynligt med riverbettet in mente, at villain har en a x hånd som søger value, men får svært ved at kalde et all in, samt en masse random shit. Hvis som jeg tror op i ny og næ veksler, mellem selv at bette på river, for at få villain til at skyde, og derved checkraise den ind. Syntes jeg denne linje er, at foretrække den ser uhyggeligt stærk ud og er imo en god løsning til at dæmme op, på den relative fordel villain har ved at kunne checke floppet bagpå.

05-05-2009 02:17 #12| 0

Er enig med KP. Du ligger en rigtig god linje for Ax (stor) og jeg tvivler på villain caller med mindre end et A på river som spillet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar