Villian virker som en standard TAG , Men har kun spillet dette spil med ham og vi er stadig i de tidlige runder så kan ikke rigtig give jer et bedre read.
Villian ser nok mig son en LAGish bandit
Seat 5: Arthurdk ($1,036 in chips)
Seat 7: Rate my poo ($1,964 in chips) - hero
sidder med 10♥ og 7♣
ANTES/BLINDS
Rate my poo posts blind ($15), Arthurdk posts blind ($30).
PRE-FLOP
Rate my poo calls $15, Arthurdk checks.
FLOP [board cards: A♠,8♣,T♠ --60
Arthurdk bets $30, Rate my poo bets $122, Arthurdk calls $92.
TURN [board cards: A♠,8♣,T♠,T♣ .---304
Arthurdk checks, Rate my poo bets $155, Arthurdk calls $155.
RIVER [board cards: A♠,8♣,T♠,T♣,9♥ --614 Arthurdk bets $175,
Rest eller Call ?
300$ Hu sng Call eller rest River?
Virker lidt som en blockbet.
Tror jeg raiser til 666 idet viallain ser dig som lagish/bandit
Potten er på 304 på turn og 614 på river, ik'?
Villain har kun 1036-614/2-175=554 tilbage.
Enig med Abehjerne omkring blockbettet. Hvis han kan slå dine trips, ville jeg formode, at han skyder mere i.
Om vi hæver til 666 eller 729 (allin) er vel ligegyldigt.
Jeg rester.
Jeg forstår ikke dit raise på floppet. Jeg synes ikke du repræsenterer et A, eftersom jeg antager, at hovedparten alle Ax's ville blive raiset preflop, eller hvis limpet vil du sikkert blot calle på floppet. Samtidig better du et skævt beløb, hvilket i mine øjne meget ofte ses, som semi-svagt. Havde jeg været villian, havde jeg med det mindste draw eller bundpar gået all in.
Når det er sagt, så havde jeg bettet 230 på turn og shover everytime på river her.
@newcastle
"Jeg synes ikke du repræsenterer et A, eftersom jeg antager, at hovedparten alle Ax's ville blive raiset preflop, eller hvis limpet vil du sikkert blot calle på floppet"
Well som udgangspunkt spiller jeg mine modstanders kort og ikke mine egne. da floppet er rigtig drawish mener jeg det skal raises hver gang for at se hvor man står, og evt skubbe hans lille gay-bet af. Faktisk vil jeg vove at påstå at du 9 ud af 10 gange kan skubbe dine modstander af en en hånd hvis du putter et solidt raise ind efter han har bettet 30 ud i 60.
Og netop som du selv skriver bliver A´s ofte raiset pre, så villian har også selv svært ved at reppe et A ( ved godt svage Aér som regel bliver checket i BB ). Samtidig er det rigtig godt for image at Lagge den fuldstændigt op, Semi Tag villians ender stort set altid med at spille weak tight, hvis man raiser og better max igennem.
"Samtidig better du et skævt beløb, hvilket i mine øjne meget ofte ses, som semi-svagt."
jeg better konsekvent skæve beløb, og mixer mine betting patterns meget op, så vil selv vove at påstå at han ikke kan samle noget info på mit raise.
"Havde jeg været villian, havde jeg med det mindste draw eller bundpar gået all in."
Hmm, Du lyder sick LAG. Et AI på det flop godt nok et risky play med bundbar, men det skaber en del FE.
@kipster
hvad kan du ikke lide ved floppet?
jeg kan ikke lide at calle floppet, faktisk synes jeg det er et skidt play.
men lad mig høre
@ owner
Nu siger du selv, at du spiller dine modstanders kort. Det er også det jeg mener med, at jeg havde reraiset dig. Ok, AI er måske også lige i overkanten, men havde i hvert fald raiset nok til, at du ved, at jeg er committed. Jeg bryder mig slet ikke om dit raise på floppet.
Du har ret hans bet er svagt. Derfor hælder jeg også mere til at raise turn i stedet for. Derved er det også pålideligt, at du sidder med A.