300$ HU SnG, Std

#1| 0

300 Euro, HU SnG

Villain er en løs/passiv donket spiller.
Dog kan han godt finde på at skyde nedenstående flop med air, diverse draws osv.
Men det er sjældent han second barrel bluffer osv.

Han limper-caller med en bred range pre-flop, så pre-flop shove ser ikke så godt ud imo

V. ser mig pt. som semi-LAGish

Jeg har 1400
V. har 1600

Blinds 100/200
Villain limper
Jeg checker fra BB med 74o

Flop: 9 4 3 Pot: 400
Jeg checker
V. better 200
Jeg CR'er AI for mine 1200

Like?
Eller hvad foretækker i alternativt?

18-09-2009 18:40 #2| 0

Nick på villain? Ser ret standard ud mod de fleste

18-09-2009 18:42 #3| 0

Han caller dig kun, når du er slået, eller med et rigtig godt draw. Ser ham ikke calle med 54o-ish. På den anden side er det svært at flat calle her, da han nemt kan ramme noget.

Synes klart du skal lede ud i ham på flop, for at få info. Han bluffer dig ikke i en sådan situation, men det gør han ofte, når du checker til ham.

Når han så skyder, bliver du næsten nødt til at skubbe over hovedet på ham, fordi du har inducet et bluff, men som sagt bliver du så ofte kun callet af en bedre hånd = lorte situation.

18-09-2009 18:46 #4| 0

@Tassadar

Så leader du vel også J2o for info?

19-09-2009 20:53 #5| 0

Nej?

Villain får chancen for at checke bagved og ramme. Det kan være et godt move, at checke til ham, hvis man ved, han bluffer meget ofte, men synes det er sick at skulle smide hele sin stack ind, når man kun bliver callet af en bedre hånd.

Desuden tror jeg, der er stor sandsynlighed for at han har ramt noget, når han limper preflop. Det tegner til en meget god hånd eller en meget dårlig. En meget dårlig hånd har ofte ramt dette flop.

Synes ikke Hero's hånd er god nok til at check-raise, foretrækker derfor et bet.

19-09-2009 21:11 #6| 0

CRAI synes jeg er fint.

C/F er væsentligt bedre end at B/F.

Hvis man better ud skal man calle shove imo.

Enig i det er et svært spot, dog ser man ofte villians limpe stærke hænder preflop her med så høje blinds.

så lige for at opsummere synes jeg der er 3 linier der alle er respektable

CHECKRAISE AI
BET/CALL
CHECK/FOLD

Synes det er op til hero her at vurdere hvilken linie der er et foretrække i dette spot, så det er svært umiddelbart at sige hvad der er bedst.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar