Jeg har spillet på bordet i 9 timer og har fået bygget min stack op til 2250$. Bordet er ret loose lige pt. da der sidder en kæmpe donk og deler penge ud til højre og venstre.
Jeg er button, og samler 55 op. UTG better 12$, han har en ret stor stack, 630$ ca. UTG+1 caller, CO folder, jeg caller, SB caller, og fisken i BB caller.
Mit read på UTG er at han er en okay spiller, men ikke noget specielt.
Pot: 60$
Flop: 5♦Q♦9♦
SB beter 32$, BB caller, og nu skubber UTG fandme.
Så jeg skal calle 618$ i en pot på 742$.
Hvad gør jeg her, og hvorfor?
300$ NL, set,3 flush bord, dyb
hmm, den er svær..! for mig at se, ville det være et rigtig svært fold, men man skal nok gøre det her, villain der har skubbet sidder højst sassynligt med 99 ellers 2 par, lad ham få den pot,når han satser så meget i en forholdsvis lille pot. hælder mest til fold, selvom jeg nok har gjort det andet engang imiellem selv.. OG TABT..!
hvad gjorde du så?
Jeg folder også her...
Jeg tror godt, du kan være foran mod UTG, men med SB og BB bag dig som har vist action, så er det ikke ønskværdigt - slet ikke med buttom set.
Det har kun kostet dig 12$ og dem ville jeg godt kunne undvære.
UTG har formentlig A♦Q eller AA♦
Den hånd bliver du simpelthen nød til at folde. Der vil altid kommer bedre muligheder for at tage deres penge.
Havde han haft en stack på <300, han jeg overvejet det noget mere.
Jeg tror ikke en "okay spiller" smider 600$ i potten med toppair, som vel er det du håber på.
Han kunne dog sagtens have AQ med ruder A
Det er et fold.
SB og BB kan snildt have nogle ret lækre handsker og UTG aner vi egentlig heller ikke så meget om selvom det nok er QQ+ evt. med ♦.
Det er egentligt ikke SB og BB jeg er bange for da de kun har stacks på henholdsvis 130$ og 230$.
@folder den også her selvom det er trist når man rammer sit set... syns der er for mange med i puljen, havde du siddet med top set havde det set anderledes ud, men her vil jeg tro du allerede er slået....
Hmm, jeg tror faktisk jeg caller hér.
UTGs raise ligner ikke ligefrem en flush, så selvom han vil have QQ/99 engang imellem (og så har du 8% split i sidepotten), dukker han langt oftere op med AdA eller AsQ hér.
SB og BB er selvfølgelig mere tvetydige, men jeg vil tro at SB hér leader med en made hand, AQ/Q9, og vil nogle gange dukke op med et set også. Men så er du kun crushet i mainpotten, og har derfor stadig potodds til at være godt inde i den -store- sidepot.
BB er tydeligvis på et draw, og det folder han ssv. til tre mand all-in, med mindre han har Ad.
Det er måske kun marginal +EV at calle hér, og jeg ved ikke, om det er fornuftigt at hente så lille +EV over så stor varians - men hvis du er solidt rolled til det limit, bør du IMO calle.
- AB
Ok... Mange enige i fold... Ikke så mange enige i call...
Jeg havde egentligt spillet skidt hele dagen, og tiltet lidt væk på nogle andre borde, og lavede nok et halvskidt call...
SB og BB foldede. UTG havde 2. nuts. K♦J♦. Der kommer desværre ingen hjælp til mig... Og han vandt en kæmpe pot...