300K Gtd på Party
Jeg sidder med 24K
UTG+1 sidder med 23K
BB sidder med 14.5K
Blinds er 600/1200
Avg er 21K
UTG+1 klikker til 2.4K
Foldet til mig på knappen - Jeg har TT
Jeg caller
BB rykker all-in
UTG+1 folder
Jeg folder/caller ?
Read på BB:
BB har været rigtig aktiv pre. Han har ofte åbnet fra late position
og lavet en pæn bunke re-steals. Jeg har ikke hvilke handsker han roder rundt
med, da han har taget ned alle gangene, enten pre eller med c-bets.
Jeg forventer han kan reste pre her med: 77/88+ og AQo+
Hvad er jeres calling-range her?
300K Gtd - Calling-range af 3-bet?
Når du selv har givet en range, og et odds, er det vel bare at lege lidt med pokerstove...?
TT mod den givne range er et flip, hvorfor det obv er insta shippet...
Kalder også altid her, vi er stadig med hvis han skulle have samlet en usandsynlig monster op, og han kan snildt have gjort det med 77-99, som vi er rigtig godt inde imod :)
du skal vel ca. have 37%, for at callet er helt korrekt, og det har du jo klart mod den range, du selv stiller op. Desuden er du stadig ok med, såfremt du måtte tabe et evt. flip.
Den er svær, hvorfor lidt info på åbneren kan være brugbart og tippe den korrekte beslutning lidt. Også, hvor aktiv har du selv været?
enig ..jeg kalder hver gang med forventning om et flip og at de døde penge gør kaldet profitabelt.
Vil mene at TT og AK bør være bunden af din calling range. Dog med det men at jeg i de samme situationer insta caller med alt fordi jeg VED at modstanderens range er mega bred og spotbaseret.
Og du efter et tabt flip sidder du stadig med en stack der har FE, bare ind med stacken første sekund der foldes rundt..standard..og det kan kun undervurderes..man er sgu altid nede og synge på et eller tidspunkt i en MTT selvom man vinder...
Jeg caller her. Du ligner mere 66-99, og hvis villain har været aktiv squuezer han ret light her med rigtig mange hænder (hvis han kan få dig til at folde TT her, BØR han også squeeze super bredt, da det er nær toppen af din range for at kalde på knappen til et klik)
Har UTG+1 klikket før? Ved ikke om jeg er vild med at flatte PF. Selvom TT selvfølgelig spiller postflop langt bedre i position er det altså en hånd hvor vi sjældent vinder en rigtig stor pot - overkort kommer væk på rag flop med den stack to pot ratio, hvis der bliver meget action på et rag flop kan vi ikke vide os sikre på at vi ikke er slået, og der falder ofte overkort som alle er potentielle scarecards for os.