Der bliver i aften afholdt en 300krs turnering i Randers Card Room kl 19.
Startstack 10.000
Blinds starter på 25-50 og varer et kvarter
Vi plejer at være 25-30 stykker og turneringen plejer at være slut mellem 24 og 01
Man kan se yderligere info på klubbens hjemmeside
www.randerscardroom.dk
300krs turnering i Randers
Hej!
Jeg og er par kammerater har tit snakket om at kigge forbi!
Men hvordan er niveauet? Og endvider er jeg interesseret i at vide, om man skal være medlem af et eller andet, førend at det er muligt at deltage :)
Sorry hvis det står på jeres hjemmeside, har ikke lige tjekket den (ja okay, burde jeg nok)
:)
@ madsmk
Vi har hvis som alle andre klubber meget blandet standart af spillere, der er dog ingen du skal forklare reglerne mens du spiller :)
Det koster 30kr. som gæst at spille med ellers koster det 300kr for et år at være medlem.
Alle dine spørgsmål (eller disse) er bl.a. besvaret på hjemmesiden.
Ses
Har i nogle turneringer på programmet i den nærmeste fremtid udover de normale mandag-onsdag-fredag?
Har spillet i Randers Card Room en enkelt gang. Blev kun nr. 4 så niveauet må sgu være højt :)
Ellers var det hyggelige lokaler og mennesker, som jeg da gerne vil give min anbefaling, trods det spinkle vurderingsgrundlag.
Mvh. Fryden.
Vandt Erik====`?
Ja, kan også anbefale Randers Card Room.
Det er god value i deres tours, f.eks. deltager undertegnede et par gange om måneden (Thyssen: live donk + tour donk -> mega live tour donk dead money)
Jø'rn
@ Thyssen.
Nu er du hård men retfærdig mod dig selv :)
@ Rasmus
vi afholder en 1.000 kr Deepatck en gang ca hver 3 måned.
Den næste er nu her den søndag 3. maj